Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: برای تکمیل ساماندهی فاز سوم گلزار شهدای شهرستان بندرعباس، نیازمند جذب اعتبار و مساعدت هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عطا ناوکی در نشست صمیمی با عزیزالله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، افزود: شهدا و ایثارگران آرامش، اقتدار  و سربلندی برای ملت ایران به ارمغان آوردند، پس وظیفه همه مردم به ویژه مسئولان است که از این دستاورد پاسداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر در مسیر شهدا حرکت کنیم، تمام لحظات عمر خود را با عطر شهید و شهادت خوشبو خواهیم کرد، اظهار داشت: سفارش شهدا به حفظ وحدتی است که سرشار از تقوای الهی و منویات ولی فقیه زمان باشد.

ناوکی ضمن اشاره به اینکه گلزار شهدا یکی از مکان های مقدس و مذهبی است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، تصریح کرد: نگاه خالصانه، دلبستگی و ارادت قلبی مردم به قبور مطهر شهدا، نشانۀ خوب و دلیل محکمی بر این ادعا است.

وی در ادامه از همدلی و مساعدت مسئولان، به ویژه رؤسای کمیته برنامه ریزی در سال 99 تشکر کرد و گفت: در سنوات گذشته اعتباراتی برای ساماندهی گلزار شهدا تخصیص داده شد که تا حدودی به پیشرفت فیزیکی این پروژه کمک کرد، اما برای تکمیل آن به اعتبار و مساعدت بیشتری نیاز است.

در این نشست عزیزالله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس ضمن بیان اینکه شهدا و ایثارگران با جانفشانی های خویش، ریشه های انقلاب اسلامی را آبیاری کردند، افزود: تمام تلاش خود را خواهم کرد که برای تکمیل ساماندهی گلزار شهدا اعتبار ویژه ای اختصاص داده شود.

گفتنی است؛ شهرستان بندرعباس 645 شهید، یک هزار و 800 جانباز و یک صد و 75 آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلزار شهدا شهرستان بندرعباس گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب،  حجت‌ الاسلام و المسلمین علی فرج الله در دیدار با نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه تقریب اظهار داشت: ما در جلسه ای که در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان برگزار شد به شخصیت شهید ماموستا شیخ الاسلام در آن جلسه اشاره کردیم و اگر موافقت شود همایشی با عنوان شهدا و تقریب در همین راستا و با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه و تقریب برگزار می شود.

وی گفت: در همایش شهدا و تقریب هم ایرانی و هم غیر ایرانی و هم اهل سنت و هم اهل تشیع در آن همایش باید حضور و مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرج الله تصریح کرد: شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام و شهید محمد عبدالرحمان ریگی و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید دکتر محمد رمضان البیوتی و شهید باقر حکیم و شهید عارف حسینی در پاکستان چه ایرانی و چه غیر ایرانی و چه اهل سنت و چه اهل تشیع همه اين‌ها افتخارات ما هستند چرا که اینها عمرشان را برای تقریب گذاشتند و در این راه هم به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است