Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل باشگاه تراکتور بر پافشاری چهار باشگاه خصوصی روی مواضع اعلام شده قبلی تاکید کرد.

میر معصوم سهرابی در گفت‌وگوی زنده تلفنی با بخش خبری ساعت ۲۳ شبکه سهند، اظهار کرد: تیم فوتبال تراکتور از زمانی که فدراسیون فوتبال و ستاد مبارزه با کرونا ابلاغ کرده، تمرینات انفرادی و گروهی را در قالب چند نفر و به منظور حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان، شروع کرده و با تمام قدرت از نظر فنی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کار را پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درب‌های باشگاه به روی بازیکنان باز شده و امکانات مختلف نظیر زمین‌های چمن و کادرفنی در اختیار بازیکنان قرار دارد.

سهرابی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط باشگاه تراکتور، توضیح داد: در این راستا ابتدا دو تست خون از بازیکنان گرفته شد که چهار بازیکن ما مشکوک به کرونا بودند، سپس تست PCR از بازیکنان انجام شد که خوشبختانه نتیجه تست تمامی اعضای تیم منفی بود. دو روز قبل نیز بار دیگر تست PCR از اعضای تیم گرفته شد که متاسفانه اینبار جواب تست شش نفر از اعضای تیم که چهار نفر آنان بازیکن، یک نفر از کادرفنی و یک نفر از کادر پزشکی مثبت اعلام شد.

وی در رابطه با بیانیه چهار باشگاه خصوصی در خصوص شرایط برگزاری مسابقات لیگ‌برتر، گفت: ما خواستار ایجاد زیرساخت‌ها برای حفظ سلامت بازیکنان هستیم و همچنان روی مواضع خود پافشاری می‌کنیم و اکنون منتظر برخی اقدامات از سوی فدراسیون فوتبال هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه موافق ادامه لیگ برتر نیستیم، تاکید کرد: تیم ما از تمامی تیم‌ها قدرتمند بوده و از نظر آمادگی بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارد و تنها دغدغه‌ی ما، حفظ سلامت بازیکنان است.

 وی در خصوص شرایط بازیکنان خارجی تراکتور، بیان کرد: جفرسون یوری و حمزویی به دلیل شرایط قرنطینه در کشورهایشان مانده‌اند و امکان سفر ندارند، حتی دو بار بلیت حمزویی کنسل شده است. همچنین با توجه به آمار رو به رشد مبتلایان به کرونا در کشورمان، دژاگه نگران سلامت خانواده خود بوده و از کادرفنی درخواست کرده که فعلا در آلمان بماند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت ابتلای پنج بازیکن یک تیم به کرونا، مسابقات آن تیم برگزار نمی‌شود، اظهار کرد: انصراف تیم‌های خصوصی در صورت فراهم نبودن شرایط، بر اساس قوانین فیفا و ای اف سی خواهد بود. اگر مسئولان مربوطه و فدراسیون فوتبال تضمین دهد، ما در خدمتشان هستیم و مشکلی نداریم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، وی خاطرنشان کرد: سلامت بازیکنان در فصل کنونی و بعدی برای ما مهم است؛ چرا که کیفیت یک بازیکن در صورت ابتلا به کرونا، پایین می‌آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!

به‌گزارش "ورزش سه"، بازیکنان مشترک زیادی در ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال دیده می‌شود که سابقه بازی برای هر دو تیم را دارند. برخی از آنها حتی سابقه گلزنی به تیم کنونی خود با پیراهن رقیب را هم دارند که در نوع خود جالب است.

یکی از این بازیکنان امیرحسین حسین‌زاده است که در آخرین بازی تراکتور در جام حذفی موفق به گل کردن پنالتی خود نشد و خوش شانس بود که تیمش به مرحله بعد راه پیدا کرد.

جالب است بدانید حسین‌زاده آخرین بازیکنی است که با پیراهن استقلال موفق به گلزنی مقابل تراکتور در تبریز شده است. بازیکن سرعتی قرمزها در دیدار برگشت استقلال و تراکتور در لیگ بیست و یکم موفق به گلزنی مقابل تیم کنونی‌اش در مصافی تک به تک با اخباری شد تا استقلال در نهایت آن دیدار را با نتیجه ۱ بر ۰ پیروز شود و در صدر جدول باقی بماند. مسابقه‌ای که ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شده بود.

بعد از آن آبی‌ها تنها یک بار در تبریز به مصاف تراکتور رفتند که در نهایت تراکتور با نتیجه ۲ بر ۰ برابر شاگردان ساپینتو به برتری رسید. ضمن آنکه آن دیدار نیز در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • (ویدئو) آموزش فرستادن صلوات توسط بازیکنان تراکتور به گوستاوو
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)