Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه تراکتور بر پافشاری چهار باشگاه خصوصی روی مواضع اعلام شده قبلی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، میرمعصوم سهرابی در گفت‌و‌گوی زنده تلفنی با بخش خبری ساعت ۲۳ شبکه سهند، اظهار داشت: تیم فوتبال تراکتور از زمانی که فدراسیون و ستاد مبارزه با کرونا ابلاغ کرده، تمرینات انفرادی و گروهی را در قالب چند نفر و به منظور حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان، شروع کرده و با تمام قدرت از نظر فنی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کار را پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درب‌های باشگاه به روی بازیکنان باز شده و امکانات مختلف نظیر زمین‌های چمن و کادر فنی در اختیار بازیکنان قرار دارد.

سهرابی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط باشگاه تراکتور، توضیح داد: در این راستا ابتدا دو تست خون از بازیکنان گرفته شد که چهار بازیکن ما مشکوک به کرونا بودند. سپس تست PCR از بازیکنان انجام شد که خوشبختانه نتیجه تست تمامی اعضای تیم منفی بود. دو روز قبل نیز بار دیگر تست PCR از اعضای تیم گرفته شد که متاسفانه این بار جواب تست شش نفر از اعضای تیم که چهار نفر آنان بازیکن، یک نفر از کادر فنی و یک نفر از کادر پزشکی مثبت اعلام شد.

وی در رابطه با بیانیه چهار باشگاه خصوصی درخصوص شرایط برگزاری لیگ‌برتر، گفت: ما خواستار ایجاد زیرساخت‌ها برای حفظ سلامت بازیکنان هستیم و همچنان روی مواضع خود پافشاری می‌کنیم. اکنون منتظر برخی اقدامات از سوی فدراسیون فوتبال هستیم.

مدیرعامل تراکتور با تاکید بر اینکه موافق ادامه لیگ برتر نیستیم، تاکید کرد: تیم ما از تمامی تیم‌ها قدرتمند بوده و از نظر آمادگی بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارد. تنها دغدغه‌ی ما، حفظ سلامت بازیکنان است.

 وی در خصوص شرایط بازیکنان خارجی تراکتور، بیان کرد: جفرسون یوری و حمزویی به دلیل شرایط قرنطینه در کشورهایشان مانده‌اند و امکان سفر ندارند؛ حتی دو بار بلیت حمزویی کنسل شده است. همچنین باتوجه به آمار رو به رشد مبتلایان به کرونا در کشورمان، دژاگه نگران سلامت خانواده خود بوده و از کادرفنی درخواست کرده که فعلا در آلمان بماند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت ابتلای پنج بازیکن یک تیم به کرونا، مسابقات آن تیم برگزار نمی‌شود، اظهار کرد: انصراف تیم‌های خصوصی در صورت فراهم نبودن شرایط، بر اساس قوانین فیفا و ای اف سی خواهد بود. اگر مسئولان مربوطه و فدراسیون تضمین دهند، در خدمتشان هستیم و مشکلی نداریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898801

دیگر خبرها

  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟