Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کرمانشاه روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه تقاطع غیرهم‌سطح میدان امام خمینی (ره) پیشرفت این پروژه را باتوجه به مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا خوب ارزیابی کرد و گفت: تنها مشکل این پروژه معارضین تاسیساتی زیرگذر شمال به جنوب و بالعکس است.

بازدید سعید طلوعی شهردار کرمانشاه از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره)

سعید طلوعی معارضین تاسیساتی مانند لوله‌های گاز، آب و تاسیسات برقی را بزرگترین مانع این پروژه عنوان کرد و افزود: با ادارات گاز، برق، آب و مخابرات تعاملات خوبی داریم اما انتظار می‌رود این سازمان‌ها حل مشکلات این پروژه را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان افتتاح و بهره‌برداری ؟

وی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) را یک پروژه ملی و شاخص دانست و گفت: در ۲ محور غیرهمسطح شرق به جنوب و محور غیرهمسطح غرب به شمال ادوات و سگمنت‌های مورد نیاز تامین شده است و به سرعت نصب می‌شود.

طلوعی مشکلات مالی را عامل کندی پروژه در گذشته عنوان کرد و گفت: با تامین اعتبارات مورد نیاز امروز ما از پیمانکار این پروژه طلبکار هم هستیم و ۲ محور غیرهمسطح شرق به جنوب و غرب به شمال تا ۲ ماه دیگر آماده بهره‌برداری است.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه، اتمام و بهره‌برداری پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) کرمانشاه را نیازمند اجرایی شدن چند عامل دانست و گفت: اگر سایر ادارات در رفع معارضین تاسیساتی همکاری لازم را داشته باشند و اعتبار مورد نیاز این پروژه تامین شود، در دهه فجر امسال شاهد تکمیل و بهره‌برداری این پروژه خواهیم بود.

معارضین تاسیساتی که بزرگترین مانع برای پیشرفت پروژه در زیرگذر هستند

از دیگر پروژه‌های کرمانشاه چه خبر ؟

شهردار کرمانشاه با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی کرمانشاه گفت: بعد از اتمام این پروژه همه تجهیزات و ماشین آلات در خدمت پروژه های غیرهمسطح میدان سپاه و چهارراه وکیل‌آقا قرار می‌گیرد تا از این سه تقاطع غیرهمسطح کرمانشاه در سال ۹۹ تعدادی را به بهره‌برداری برسانیم و استارت بقیه پروژه‌ها را هم بزنیم.

وی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان آزادگان را یکی دیگر از طرح های غیرهمسطح کرمانشاه دانست و افزود: در خصوص این پروژه همه نقشه‌ها و طراحی‌های مورد نیاز انجام شده است و در سال ۱۴۰۰ استارت این پروژه هم زده می‌شود.

مرحله اول تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) کلانشهر کرمانشاه که به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده روز پنجشنبه (۲۱ فروردین ماه) با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

در پروژه غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) کرمانشاه، ۱۱۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری انجام شده، همچنین ۳۸۰ قطعه پیش ساخته بتونی با سه هزار تن آرماتور در پل زیرگذر به کاررفته است.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است و شهرداری کرمانشاه در قالب هشت منطقه به شهروندان آن خدمات ارایه می دهند.  
استان کرمانشاه دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

برچسب‌ها شهرداری کرمانشاه امام خمینی(ره) کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری کرمانشاه امام خمینی ره کرمانشاه شهرداری کرمانشاه امام خمینی ره کرمانشاه پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان بهره برداری مورد نیاز پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از تکمیل سه سقف از هفت سقف پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) خبر داد.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ دو پروژه شاخص سرمایه گذاری که بیش از یک سال مجموعه شهرداری را درگیر کرده بود، به پایان رسید؛ یکی تونل غدیر و بلوار جعفر طیار (ع) که تا خیابان شهیدان فاطمی ادامه داشت همزمان با شب عید تحویل شهروندان داده شد و دیگر رمپ‌های شمال شرقی بلوار فردوسی و پیامبر اعظم (ص) که قبل از نیمه شعبان در اختیار تحویل مدیریت شهری قرار گرفت.

وی افزود: تولید و حمل و پخش ۲۱۰ هزار تن آسفالت، تولید ۱۲۰ هزار تن مصالح معدنی و ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در مجموعه ساخت قطعات بتنی طی سال گذشته انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بخش معدن و مصالح معدنی که منجر به تولید مصالح زیرسازی و زیراساس و اساس در پروژه‌ها می‌شود، معدن ونارچ یکی از مکان‌هایی است که شهرداری سال‌ها از آن بهره برداری می‌کرد و در ۷۰ درصد نیاز شهرداری را این معدن پاسخگو بود.

بخشی اضافه کرد: در سال گذشته سازمان توسعه و عمران موفق شد مجوز کار در یک معدن کوهی در کهک را نیز بگیرد.

وی افزود: مجوز این کار از مجاری قانونی طی و گرفته شد و در سال جدید موضوع بحث انفجار و بهره برداری از معدن اتفاق می‌افتد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به تدوین برنامه دقیق و پیگیری‌های روزانه برای اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد: از جمله این پروژه‌ها تقاطع نیک اندیش با بلوار سردار سلیمانی است که سال گذشته آغاز شد و در حال پیگیری است.

بخشی گفت: پروژه پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) ۱۶ هزار متر مربع زیربنا دارد و از هفت سقف، سه سقف آن به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: احداث مسیر دسترسی تونل غدیر به پیامبر اعظم (ص) پروژه دیگر است که از سال ۱۴۰۲ آغاز شد، پروژه تقاطع صدوقی و فردوسی و رمپ شرقی-غربی قسمت جنوبی تقاطع فردوسی و پیامبر اعظم (ص) نیز پروژه‌هایی هستند که در سال ۱۴۰۲ آغاز شده و در صورت تأمین منابع، در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اظهار کرد: رفع معارضات پروژه‌ها، تأمین منابع و مصالح، تجهیز کارگاه و موضوعات جدی این پروژه‌ها سال گذشته جلو رفته و در حال حاضر روی روال خوبی در حال پیگیری است.

کد خبر 750848

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح