Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسمولیس گفت: هرگز نگفته‌ام که فصل آینده در پرسپولیس نخواهم ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بشار رسن پس از حضور در باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت:

قبل از هر چیز باید بگویم دلم تنگ شده بود و خوشحالم که اینجا هستم. این تعطیلی و دوری خیلی طولانی شد و الان لحظه شماری می‌کنم تا جواب آزمایش‌ها بیاید تا مجوز حضور در تمرین صادر شود و دوباره بچه‌ها را ببینم و با پرسپولیس تمرین کنم فقط حیف که تماشاگران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره حضور در باشگاه اضافه کرد:

در روزهای گذشته رسول‌پناه و خبیری هم برای حل مشکل سفرم به ایران و هم مسائل مالی خیلی پیگیر بودند و مرتب در تماس بودند. هر دو مشکل را هم حل کردند که از این بابت از رئیس باشگاه و همچنین پیروانی و خبیری و همکارانشان تشکر می‌کنم.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد:

از ابتدا قرار بود بعد از بازگشت به تهران در اولین فرصت به باشگاه بیایم. بخشی از مطالبات خودم را دریافت کردم و طبق قرار، بخش دیگری را هم هفته بعد دریافت می‌کنم و مشکلی از این بابت نیست. در این میان فرصتی شد که خود رسول‌پناه را هم ببینم تا بابت پیگیری‌ها و پیگیری کارها و حل مشکل، حضوری تشکر کنم.

رسن همچنین درباره انتشار مصاحبه‌‌ای از وی مبنی بر این‌که فصل آینده در پرسپولیس نمی‌ماند، خاطر نشان کرد:

من هرگز چنین حرفی را در مصاحبه‌هایم نزده‌ام. چه کسی می‌داند که چه می‌شود؟ علاقمند به ادامه حضور در پرسپولیس هستم. من بخشی از بهترین خاطرات زندگی فوتبالی‌ام با پیراهن پرسپولیس و هواداران بود ولی همان‌طور که در این جلسه هم مطرح شد، فعلا باید تمام فکر و ذکر خودمان را روی لیگ برتر و بعد هم لیگ قهرمانان بگذاریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بشار رسن پرسپولیس تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید. بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم