Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید بر تقویت حرکت‌های مردمی در جامعه از سوی مسئولان، گفت: نرخ بیکاری در مازندران بالا است. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی بابایی کارنامی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی مازندران اظهار داشت: تلاش جهادگران سلامت که آرامش  را برای جامعه رقم زدند ستودنی است و یاد شهدای عرصه سلامت را باید گرامی بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساری نماد توسعه استان است و 40 سال مردم در خدمت انقلاب و نظام بودند که اکنون وظیفه داریم اقدامات و خدمات در شان مردم باشد. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: فعالیت ما بر اساس قانون اساسی است و وجود 10 طبقه  اجتماعی در جامعه نشان میدهد تصمیمگیریهای کلان  کشور به سمت عدالت نبود. مقام معظم رهبری نیز به مجلس یازدهم گوشزد کردند که اگر تصمیمی گرفته میشود  با رویکرد عدالت باشد.

وی گفت: بسیاری از بیماریها به دلیل وجود آبهای آلوده زیر زمینی است و  باید به بحث زباله و نیروگاه زبالهسوز بیشتر توجه شود. نرخ  بیکاری در استان و ساری بالا است و  اگر رشد اقتصادی استان  منفی است و قطعا رشد اقتصادی شهرستان ساری نیز منفی است بخشی از  این مشکلات توسط مجلس و بخشی توسط دولت رفع می‌شود.

بیکاری بیش از 35 درصد از جمعیت دارای تحصیلات دانشگاهی در کشورآقایان مسئول! مبلغ "حقوق بیمه بیکاری" را چطور 70 هزار تومان محاسبه کردید؟!عدم شفافیت در مبالغ پرداختی بیمه بیکاری با وجود تصویب اعتبار 5000 میلیارد تومانی در ستاد ملی مقابله با کرونا

بابایی با بیان اینکه ظرفیت منابع خدادادی، نیروی انسانی، نیروهای کارشناس و متخصص در استان فراوان است و  باید مدیریت درست اجرا شود، افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید با  کار جهادی و انقلابی کشور  را به سامان برسانیم  و امسال همه وظیفه داریم  در جهت عملیاتی کردن و اجرایی شدن شعار سال کار فراوان، پرحجم، باکیفیت، مجاهدانه و انقلابی  داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه 55 درصد رشد اقتصادی استان نشات گرفته از  ظرفیت خدماتی و گردشگری است و باید به بحث گردشگری  در استان و شهرستان توجه شود و فرودگاه ساری نیز باید همانند فرودگاه بین المللی توسعه پیدا کند، گفت: منابع محدود است بهترین نوع مدیریت استفاده درست از منابع موجود و نیروی انسانی است. به تولیدات داخل توجه کنیم با دلالان، مافیا و قاچاق مبارزه شود و انتظار داریم مدیران در این راستا فعالیت کنند.

انتهای پیام/ 682/ش

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان زائران مازندرانی برای انجام سفر عمره مفرده، عصر دیروز عازم عربستان شد.


مدیر حج و زیارت مازندران گفت: با توجه به دستور سازمان حج و زیارت مقرر شد قبل از آغاز سفر‌های حج تمتع در یک بازه زمانی، چند کاروان به سفر حج عمره اعزام شوند.

اسماعیلی افزود: بنابراین در این سفر سه کاروان از مازندران به حج عمره اعزام شدند که از این سه کاروان، دو کاروان از مازندران به ظرفیت ۱۷۰ نفر و یک کاروان از استان گلستان به ظرفیت ۸۵ نفر ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: کسانی به این سفر اعزام شدند که قبلا" برای اعزام به عمره مفرده ثبت نام کرده و هزینه سفر را واریز کرده باشند و با توجه به تاریخ واریز وجه به این سفر عزیمت خواهند کرد.

اعزام به حج تمتع از ۶ خرداد
مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: فرودگاه شهدای ساری آماده اعزام زائران عمره و تمتع به عربستان است.
حسنی افزود: گفت: زائران حج تمتع استان مازندران از ۶ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت مازندران هم گفت: زائران حج تمتع مازندران که همگی مدینه قبل هستند با ۱۸ پرواز از فرودگاه شهدای ساری عازم سرزمین وحی خواهند شد.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: این زائران در قالب ۳۲ کاروان به تعداد ۴۲۴۰ زائر برای به جای آوردن مناسک حج تمتع به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد