Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@10:39:44 GMT

امنیت مطلوب در فارس حاکم است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۴۰۳۳

امنیت مطلوب در فارس حاکم است

به گزارش خبرآنلاین از فارس : حیدر آسیابی دادستان شیراز با بیان اینکه وضعیت امنیت در استان فارس مطلوب است، اظهار کرد: ورود ویژه دادستانی به حقوق عامه، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و زمین خواران از مهم ترین اقدامات دادستانی شیراز طی یک سال گذشته است.

او با بیان اینکه پیگیری حقوق عامه به صورت ویژه در دستور کار دادستانی شیراز است، ادامه داد: طی یک سال گذشته اقدامات زیادی به منظور پیگیری حقوق عامه از سوی دادستانی شیراز انجام شده که به عنوان نمونه می‌توان به ورود دادستانی به موضوع آب سلطان آباد و فاضلاب شیراز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیابی ادامه داد: پیگیری ورود فاضلاب شهری و دفع غیربهداشتی آن و تصفیه خانه فاضلاب صدرا نیز از دیگر اقدامات دادستانی شیراز به منظور پیگیری حقوق عامه بوده است.

دادستان مرکز استان فارس، یکی دیگر از اقدامات دادستانی شیراز طی یک سال گذشته را برخورد بدون اغماض با زمین خواران عنوان کرد و افزود: طی این مدت دادستانی شیراز چهار مورد طرح به منظور بازپس گیری اراضی و بستر رودخانه‌ها انجام داده که به عنوان نمونه می‌توان به بازپس گیری زمین در سیاخ دارنگون، آب زنگی و دشتکوه اشاره کرد.

او تاکید کرد: دادستانی مرکز استان فارس برخورد قاطع و بدون اغماض با زمین خواران را در دستور کار خود دارد و اجازه دست اندازی افراد سودجو به اراضی ملی را نمی‌دهد.

آسیابی از کاهش ۱۱.۵ درصدی جمعیت کیفری طی یک سال گذشته در فارس خبر داد و افزود: در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال آمار افراد تحت قرار نیز ۱۲.۵ درصد کاهش داشته است.

دادستان شیراز، حمایت قضایی از واحدهای تولیدی را از دیگر اقدامات انجام شده طی این مدت دانست و تاکید کرد: رفع مشکلات بیمه‌ای و تسهیلات کارگران روغن نباتی شیراز و کارخانه مخابرات راه دور نیز نمونه‌ای از اقدامات دادستانی شیراز برای حنایت از تولید بوده است.

او، در بخش دیگری از سخنان خود از برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی خبر داد و گفت: دادستانی شیراز برخورد با مفسدین اقتصادی را به صورت ویژه در دستور کار مجموعه قضایی قرار داده که به عنوان نمونه می‌توان به پرونده فساد اقتصادی مدیر کل ورزش و جوانان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، شهردار و رییس شورای شهر صدرا اشاره کرد که این امر نشاندهنده عزم جدی دادستانی در برخورد با مفسدین اقتصادی است.

آسیابی رسیدگی به پرونده سیل شیراز، مدیریت پرونده شهادت امام جمعه کازرون و اغتشاشات آبان ماه را از دیگر اقدامات دادستانی طی یک سال گذشته دانست.

46

کد خبر 1398296

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان فارس اقدامات دادستانی شیراز طی یک سال گذشته حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان

رئیس ستاد انتخابات فارس با بیان اینکه دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان به شکل تمام الکترنیک برگزار می‌شود، گفت: در همین ارتباط آموزش‌های لازم به مردم توسط عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای انجام خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسماعیل قزل‌سفلی، اظهار داشت: دور دوم انتخابات در استان فارس برای تعیین سه کرسی باقیمانده شامل 2 کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد همزمان با دیگر نقاط کشور روز جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز انتخابات همانند مرحله نخست به شکل نیمه الکترونیک برگزار می‌شود.

قزل‌سفلی عنوان کرد: در دور دوم انتخابات کسانی می‌توانند رای بدهند که در دور اول در حوزه انتخابیه (شیراز و زرقان) و (مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد) رای داده‌اند و همچنین افرادی که در دور اول انتخابات در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه کشور رای نداده باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در مرحله دوم انتخابات در 2 حوزه انتخابات 823 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که 500 شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و 323 شعبه نیز مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.

قزل‌سفلی گفت: بر اساس ماده 73 قانون انتخابات و در چارچوب هیات بررسی تبلیغات، امکانات، تسهیلات دولتی، اماکن، سالن‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی برای امر تبلیغات پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات فارس ادامه داد: علاوه بر 70 سالن، یک هزار و 500 تابلو تبلیغاتی و افزون بر 35 هزار متر مربع مکان نیز برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌ها پیش بینی شده است.

وی گفت: علاوه بر امکانات پیش بینی شده، هر یک از نامزد‌ها می‌توانند یک فیلم تبلغاتی 20 دقیقه‌ای برای پخش از سیمای مرکز فارس آماده کنند.

رئیس ستاد انتخابات فارس افزود: همچنین یک مناظره 120 دقیقه‌ای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان پیش بینی شده که طی سه روز بازپخش می‌شود.

قزل‌سفلی با بیام اینکه سه مناظره 90 دقیقه‌ای نیز در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پیش بینی شده است، ادامه داد: این اقدامات علاوه بر کمک به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها، کمک می‌کند که مردم شناخت بیشتر و بهتری از نامزد‌ها داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: در دور دوم انتخابات در 2 حوزه انتخابیه مذکور، برابر پیش بینی‌های انجام شده افزون بر 15 هزار نفر در حوزه اجرا، نظارت و حوزه تامین امنیت شعب اخذ رای فعالیت و همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بهاران پربارش فارس
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • رشد ۲ برابری تناژ بارگیری محمولات در راه‌آهن فارس
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی