Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم معاون استاندار اظهارکرد: در همین راستا قوانین توسعه یافته ای چون قانون هوای پاک در قالب ماده 11 توانست سردرگمی بسیاری از فعالان حوزه اقتصاد و کشاورزی را حل کرده است.

محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی روز محیط‌زیست که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد گفت: خوشبختانه هماهنگی مناسبی بین سازمان حفاظت محیط زیست و سایر ارگان های قم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از همین روی است که فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی  در کنار رعایت مسائل زیست‌محیطی  با کمترین آسیب در حال پیگیری و شکوفایی است. در همین راستا قوانین توسعه یافته ای چون قانون هوای پاک در قالب ماده 11 توانست سردرگمی بسیاری از فعالان حوزه اقتصاد و کشاورزی را حل کرده است.

وی با بیان این نکته که وجود اقدامات خوب شهرداری برای تفکیک زباله از مبدأ اما هنوز برای رسیدن به نقطه مطلوب راه طولانی در پیش است، تصریح کرد: باید از بخش خصوصی و مردمی برای حل این مشکلات کمک بگیریم. امیدواریم با تصمیمات درست مدیریت پسماند و همکاری مردم شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه بوده تا با آسیب کمتر محیط‌زیست مواجهه باشیم.

معاون هماهنگ کننده استاندار قم در بخش عمرانی بیان کرد: باید دغدغه های محیط زیستی معادن را جدی بگیریم. مسائل و چالش‌های معادن در استان علاوه بر شورای عالی معادن به دستور استاندار قم در کمیته‌ای ذیل این شورا بررسی‌شده و در صورت نیاز بازدیدهای لازم به عمل می‌آید.

وی در ادامه به حضور وزیر نیرو و افتتاح تصفیه‌خانه شماره دو استان قم اشاره کرد و گفت: ساخت و افتتاح تصفیه‌خانه شماره دو قم در جهت ارتقا مسائل زیست‌محیطی بوده که خوشبختانه با پیگیری‌های استاندار کلنگ زنی آزادراه شهید سلیمانی نیز در جهت بهبود مسائل ترافیکی عبوری انجام شد.

بهشتی در پایان با ذکر این مطلب که با توجه به بارندگی‌های دو سال گذشته دریاچه‌ها و تالاب‌های استان قم شرایط مطلوبی داشته ایم، اظهارکرد:  امیدواریم بتوانیم از این سرمایه‌های خدادادی صیانت کرده و شرایط مطلوب آن‌ها را حفظ کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پروژه عمراني قانون هوای پاک منطقه قم محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست 
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند