Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:22:50 GMT

نگرش خدمت به مردم منجر به توسعه ‌می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۴۲۴۳

نگرش خدمت به مردم منجر به توسعه ‌می‌شود

قائم مقام محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: وقتی نگاه، خدمت به مردم باشد قطعا پیشرفت نیز حاصل می‌شود این در حالی است که حزب‌گرایی و جناح‌گرایی در این مجموعه به هیچ عنوان تأیید نمی‌شود. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در آئین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: معمولا دستگاه‌های اجرایی و مجلس شورای اسلامی تحت تاثیر از گرایش‌های سیاسی هستند در حالی که نباید جناح‌های سیاسی بر تصمیم‌گیری‌ها اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نگاه ما حاکمیت محور، فراجناحی و فراسازمانی بوده و مختص به هیچ کابینه‌ای از دولت‌ها نیست، افزود: در این مجموعه تمام سلایق سیاسی به دور از جناح‌گرایی می‌توانند حضور داشته باشند.  

لطفی خاطرنشان کرد: اگر قانون منع به کار گیری بازنشستگان نبود هرگز زیر بار این تغییر نمی‌رفتیم زیرا حجت‌الاسلام قابل به معنی واقعی کلمه سرباز ولایت است و به دور از حزب‌بازی‌های سیاسی سکان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را هدایت می‌کرد.

دشمنان تلاش می‌کنند وحدت را در جامعه خدشه دار کنند

 هدایت‌الله جمالی پور استاندار قزوین نیز در این جلسه اظهار داشت: انسجام و وحدت دشمن شکن است در حالی که دشمنان تلاش می‌کنند وحدت را در جامعه خدشه دار کنند.

وی افزود: باید سیاست‌ها و اهداف دشمنان را بشناسیم و درصدد مقابله با آنها برآییم در حالی که همچنین لازم است از ارزش‌های شهدا و امام راحل حمایت و حراست نماییم.

نماینده مردم قزوین در مجلس: نیازمند یک برنامه ضد رکود اقتصادی در کشور هستیمافزایش مبتلایان به کرونا در استان قزوین /‌ ساده‌انگاری مردم ‌موجب نگرانی کادر درمان ‌شده است‌شعب «طلایه‌داران صلح و سازش» با ابتکار دادگستری استان قزوین در حال اجرا است

استاندار قزوین تصریح کرد: امام خمینی (ره) در صحیفه نور عنوان می‌کنند باید وحدت در بین مردم حفظ شود زیرا در غیر این صورت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دچار خدشه خواهد شد.

جمالی پور با بیان اینکه مردم از وحدت شکنان بیزار هستند، گفت: مردم در جنگ سخت وحدت شکنان را می‌شناسند و بر دشمن غلبه می‌کنند در حالی که دشمنان در جنگ نرم نیز تلاش می‌کنند که بین مردم تفرقه اندازند.

وی افزود: باید در جنگ نرم نیز مراقب اعمال و افکار دشمنان باشیم زیرا آنها از این طریق بسیار تلاش می‌کنند تا بین مردم، دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جدایی بیندازند.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین استانداری قزوین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلاش می کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد

فرماندار شهریار با تأکید بر هم‌افزایی در مجموعه شوراهای اسلامی، گفت: لازمه خدمت شوراهای اسلامی شهر و روستا، گره‌گشایی مشکلات مردم باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، علیرضا فاتحی‌نژاد ظهر امروز در آیین گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه افتخار انقلاب اسلامی نظام مردم‌سالاری و مشارکت مردمی است، اظهار داشت: شورا‌های شهر و روستا جلوه‌ای از مشورت در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی 45 سال در حوزه‌های مختلف بر پایه مشورت پیش رفته است، افزود: باید پیرو فرامین رهبری خدمت گذار مردم بود و خالصانه و صادقانه به مردم خدمت کرد.

فرماندار شهرستان شهریار با بیان اینکه خودپسندی یکی از آفت‌های بزرگ مسئولیت است، تصریح کرد: شورا برآمده از مردم است و هم‌افزایی در مجموعه شورا بسیار حائز اهمیت است لذا باید با مشورت در آبادانی شهر و روستا تلاش کرد.

فاتحی‌نژاد در ادامه با تأکید بر انجام کارهای جمعی، تخصصی و علمی در شوراهای شهر و روستا گفت: شوراهای اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای در کشور دارند، لذا مردم نیز باید در انتخاب‌ خود دقت نظر داشته باشند تا نسل آینده از خدمات خوب شوراها بهره ببرند.

وی با بیان اینکه لازمه خدمت باید گره‌گشایی مشکلات مردم باشد، افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی، انقلاب مردمی است که با ابتکار خود شوراهای شهر و روستا را به وجود آورده است تا حرف‌های مردم شنیده و مطالبه شود.

فرماندار شهریار با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در امانت‌داری مردم در نزد شوراها در تمامی حوزه‌ها بیان کرد: برخی از اعضای شوراها اقدامات و فعالیت‌های نامناسبی دارند که منجر به ورود و برخورد دستگاه‌های نظارتی و قضایی شده و سلب اعتماد مردم از شوراها را نیز در پی دارد.

فاتحی‌نژاد با تأکید بر برنامه‌ریزی مناسب شوراهای شهر و روستاهای شهرستان شهریار در توسعه و آبادانی گفت: توفیق خدمت گذاری برای شوراهای شهر و روستا در دوره بعدی درگرو عملکرد خوب و سالم است.

اعضای شورا با رفتارهای اشتباه کام مردم را تلخ نکنند

در ادامه این مراسم حمزه خوارزمشاهی با بیان اینکه مشارکت مردم در موضوعات شهری منجر به توسعه و آبادانی می‌شود، گفت: شوراهای شهر و روستا باید قدردان مردم باشند که مدال نوکری را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا حلقه ارتباطی مردم و مسئولین فرادستی هستند، تصریح کرد: باید امانت‌دار رأی مردم باشیم و با مصوبات خوب و مناسب منجر به توسعه شهرها و روستاها باشیم.

نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها با تأکید بر افزایش اختیارات شوراها بیان کرد: شوراها نباید فقط شورای منتسب به شهردار و دهیار باشند، بلکه باید با تکیه بر وظایف و امکانات موجود خدمات بیشتری را نیز ارائه کنند.

خوارزمشاهی با اشاره به برخی دستگیری‌ شوراها در کشور گفت: نباید با کارهای اشتباه کام مردم را تلخ و به دشمنان و رسانه‌های معاند خوراک داده شود.

وی با انتقاد از عدم همراهی برخی از اعضای شورا در همراهی مجموعه شورای شهر و روستا تصریح کرد: اعضای شورا باید به خرد جمعی احترام بگذارند و انرژی و ظرفیت خود را برای مخالفت در برابر مصوبات به‌کار نگیرند.

نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها در پایان خاطرنشان کرد: دولت در اجرای پروژه‌ها از کمک شوراها بیشترین بهره را می‌برد و همه این مسائل و همراهی شورا با دولت برای رفاه مردم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است