Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید بهادیوند چگینی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در مراسم افتتاح اولین پلتفرم نوین هوشمند گفت: این شرکت با همکاری و مشارکت شرکت دانش بنیان پارس پرداز سرآمد، در سال جهش تولید اقدام به پیاده سازی و بهره برداری از اولین سامانه و پلتفرم نوین هوشمند در صنعت برق "پرتو" کرده است  که این اتفاق به واسطه نتایج و فرآیندهای کمی و کیفی آن در حوزه های مالی، درآمد وارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مشترکین، نقطه عطف و گامی مهم در صنعت برق به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این طرح با بهره گیری از جدیدترین فناوری های روز و استانداردهای فنی، جامعیت در ارائه خدمات به مشترکین و پوشش سطوح نیاز سه گانه شرکت توانیر، شرکت توزیع  نیروی برق قزوین و مشترکین برق را به دنبال دارد.
 چگینی ادامه داد: در عین حال با پیاده سازی این پلتفرم می توان شاهد  عبور از سطوح ابزاری و دستیابی  به نتایج و استراتژی های تحلیل و مدیریت داده ها  و در حقیقت ارزش افزوده آنها باشیم که این موضوع نقشی به سزا در چشم انداز و افق پیش رو در صنعت برق کشور دارد.
در ادامه سید محمد قافله باشی، معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ضمن معرفی اجمالی  اولین پلتفرم هوشمند و یکپارچه خدمات مشترکین صنعت برق " پرتو " توضیحاتی در خصوص کارکرد این پلتفرم از جمله بهره برداری از سرویس های مدیریت مصرف و کاهش تلفات، تحلیل و آنالیز داده و ارائه گزارش‌های ارزش افزوده، امکان ارائه  خدمات کاملا غیر حضوری به مشترکین از جمله درگاه قبض سبز، بهره مندی  از پلتفرم هوشمند و موتورهای محاسباتی و فرایندی ماژولار، سیستم نرم افزاری اختصاصی و وابسته به نیروی انسانی و ... ارائه داد.

کد خبر 1398316

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین

اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در حال حاضر میزان اوج مصرف برق در استان قزوین ۸۰۰ مگاوات است که در این راستا با نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند حدود ۶۰ درصد مشترکین با مصرفی معادل ۵۰۰ مگاوات تحت پوشش کنتور هوشمند قرار گرفته اند.

وی افزود:  با نصب حدود ۳۰ هزار دستگاه کنتور هوشمند در استان تلاش می‌کنیم تا شروع اوج مصرف بتوانیم حدود ۷۵ درصد مشترکین را تحت پوشش این کنتور‌ها قرار دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • شناور سپاه از خط استوا عبور کرد / اولین مأموریت «ناو شهید مهدوی» در نیمکره جنوبی
  • اولین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی