Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:54:02 GMT

دو تفاهم نامه برای جهش تولید در خراسان جنوبی امضا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۴۶۹۶

دو تفاهم نامه برای جهش تولید در خراسان جنوبی امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی پیش از ظهر پنج شنبه با حضور معاون رئیس جمهور و جمعی از مسئولان استانی و کشوری دو تفاهم نامه محرومیت زدایی و اشتغال‌زایی در قالب «راه اندازی هفت هزار و ۵۰۰ نیروگاه خورشیدی و اجرای ۷۵ طرح و پروژه در استان» به امضا رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی در حاشیه امضای این تفاهم نامه بیان کرد: قرارداد همکاری مشترک برای اجرای هفت هزار و ۵۰۰ نیروگاه خورشیدی با ظرفیت پنج کیلووات طی دو سال امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید پور عیسی ادامه داد: این تفاهم نامه با هدف ایجاد اشتغال مستقیم برای هفت هزار و ۵۰۰ نفر مابین سازمان برنامه و بودجه کشور، استانداری خراسان جنوبی و صندوق کارآفرینی امید به امضا رسید.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های معاون رئیس جمهور طی سفر یک روزه در استان بیان کرد: اجرای ۱۴۰ کیلومتر باند دوم راه‌های استان، افتتاح همزمان پنج هزار واحد مسکن روستایی، بازدید از بیمارستان ۳۵ تختخوابی در حال احداث بشرویه، افتتاح همزمان ۱۲ ایستگاه دیجیتال صدا و سیما و افتتاح کارخانه کنسانتره زغال سنگ از دیگر برنامه‌های این سفر است.

کد خبر 4947085

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند گرگان سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره یاسوج تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از اجرای ۱۲۰ برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سطح استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طاهری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت مقام معلم از برگزاری بیش از 120 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.

وی افزود: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  از 8 تا 14 اردیبهشت به نام هفته‌ عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است که به این مناسبت بیش از 120 برنامه ویژه در استان برگزار می‌شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: غباروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، نشست‌های تبیینی و بصیرتی، برپایی نمایشگاه آثار استاد شهید مطهری و برگزاری کارگاه‌های تبیینی اندیشه برتر برای اساتید دانشگاه و حوزه علمیه از جمله برنامه‌های مورد نظر است.

تجلیل از 110 مربی عقیدتی سیاسی خراسان جنوبی

طاهری تصریح کرد: همایش حکمت مطهر با هدف آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری و تجلیل از 110 مربی عقیدتی و سیاسی از دیگر برنامه‌ها این هفته است.

به گفته وی وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی سپاه، ترویج و تبیین اعتقادات تقویت بنیه معنوی سپاه و  بسیجیان است و شاخص‌ترین برنامه حوزه عقیدتی و سیاسی سپاه در هفته عقیدتی سیاسی برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی است که سال گذشته این دوره ها با حضور 5 هزار و 100 نفر برگزار شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: یک هزار و 320 نفر از دوره‌های توان‌افزایی ویژه فرماندهان بسیجی و شورای حوزه‌های مقاومت بسیج بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد