Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:59:42 GMT

کاهش جمعیت یک طرح و تهدید آمریکایی است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۵۴۰۲

کاهش جمعیت یک طرح و تهدید آمریکایی است

ایسنا/قزوین قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: یکی از طرح‌های آمریکا برای کشورهای اسلامی تهدید جمعیتی است، در کشور ما نیز با تهدید جمعیتی روبه‌رو هستیم و جمعیت به سمت پیری می‌رود که این خطری جدی است.

نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان قزوین که امروز ۲۲ خرداد در استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: از منظر مناسبت‌ها نباید غافل شویم که اولین مناسبت پیش‌رو، هفته اول تیر است که با عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و با دهه کرامت متقارن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز پرده‌ها کنار رفته و چهره ضدبشری کاخ سیاه نمایان شده است؛ در خصوص وضعیت آمریکا شناخت ما بسیار ضعیف است ولی آن‌ها ما را به طور کامل شناسایی کردند، اگر برخی دنبال بزک کردن این چهره سیاه و کریه هستند از جهل و عدم اطلاع ما سواستفاده می‌کنند که مختص یک حادثه نیست بلکه در طول تاریخ در ۲۸ مرداد سال ۳۲، جنگ تحمیلی و تحریم ظالمانه شاهد این چهره سیاه بودیم.

لطفی اظهار کرد: یکی از طرح‌های آمریکا برای کشورهای اسلامی تهدید جمعیتی است، در کشور ما با تهدید جمعیتی رو به رو هستیم و جمعیت به سمت پیری می‌رود که این خطری جدی است، تهدید جمعیت موضوعی است که مقام معظم رهبری زنگ خطر آن را به صدا درآوردند ولی هنوز گوش‌های ما این پیام را نگرفته درحالیکه این طرح آمریکایی است چرا که جمعیت مولفه اصلی قدرت محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: چند سال دیگر جمعیت ما پیر می‌شود، اگر جمعیت جوان نداشته باشیم، جهش تولید و خلاقیت نخواهیم داشت؛ این خطر جدی است بنابراین هفته افشای حقوق بشر آمریکایی باید جدی گرفته شود و در این حوزه باید کار شود.

به گزارش ایسنا، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی استان قزوین، اظهار کرد: در استان قزوین همدلی خوبی وجود دارد، ۲۴ دستگاه اجرایی، ارگان و نهاد به اضافه تشکل‌های مردم نهاد به حکم قانون عضو این شورا هستند، بنابراین شورا مختص چهار و پنج نفر در استان نیست و لحظه شناسی و حرکت بر صراط مستقیمی که بر آن تأکید شده است مربوط به همه شما است.

وی افزود: ما به عنوان یک نهاد حاکمیتی هستیم، نگاه‌ها و سلایق سیاسی در کشور ما از ابتدای انقلاب وجود داشته و به طور معمول دستگاه‌های اجرایی، قوه مجریه و مجلس تأثیرپذیر از گرایش‌های سیاسی بودند که مردم بیشتر به آن اقبال داشتند، اما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاد فراسازمانی با عملکرد فراجناحی است و مختص به هیچ دولت و کابینه‌ای نیست.

لطفی خاطرنشان کرد: مأموریت ما این است که خادم مردم شریف باشیم و نگاه ما حفظ هیچ جناحی و با هر عنوانی نیست، مردم آغازگر نهضت بودند، استقامت و جانفشانی کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند، مردم بیش از ۴۰ سال در برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کردند؛ بنابراین نگاه ما همواره حاکمیت محور و فراجناحی است.

وی یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مختص هیچ دولت و کابینه‌ای نبوده است ما در همه دولت‌ها اگر احساس کردیم تریبون می‌خواهد در اختیار یک نگاه خاصی قرار بگیرد با همه حفظ حرمت‌ها اجازه نگاه سیاسی ندادیم؛ چرا که ۲۲ بهمن و سایر مراسم‌ها متعلق به مردم و فارغ از سیاست است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: حجت‌الاسلام قابل ده سال و هفت ماه است که در استان قزوین فعالیت دارد و حالا به دلیل بازنشستگی این سمت را ترک می‌کند، حجت‌الاسلام قابل در مدت حضور خود اقدامات بسیار خوبی انجام داد و با پیشنهاد وی‌ حجت‌الاسلام «محمد حسن شهسواری» که به مدت ۹ ماه سرپرستی این شورا در قزوین را برعهده داشت به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین معرفی می‌شود.

انتهای‌ پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کاهش جمعیت استانی اجتماعی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهدید جمعیتی تهدید جمعیت استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، برابر قانون، نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی اسلامی ۸ روز قبل از اخذ رای تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات می‌توانند تبلیغات خود را انجام دهند.

در گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس با اشاره به آغاز تبلیغات برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: ۲۱ سالن برای برگزاری سخنرانی هر دو نامزد، ۶٠ مکان تبلیغاتی برای نصب بنر‌ها و پوستر‌ها در مناطق مختلف شهری و ۵ بیلبورد تبلیغاتی در نظر گرفته شده تا در روند تبلیغات استفاده کنند.

۲۳۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس آماده شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل کشور در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

براساس قانون افرادی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور نخست در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند.

دیگر خبرها

  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد