Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@23:32:02 GMT

شانزدهمین روز اعتراضات در آمریکا چگونه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۵۵۱۷

شانزدهمین روز اعتراضات در آمریکا چگونه گذشت؟

به گزارش افکارنیوز،

اعتراضات علیه بی‌عدالتی و نژادپرستی در سراسر آمریکا و چندین کشور جهان پس از مرگ جورج فلوید ۴۶ ساله، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی و پس از ۱۶ روز همچنان ادامه دارد و فروکش نکرده است.

اخبار بین الملل - جورج فلوید به دست یک پلیس سفید پوست که زانوی خود را حدود نُه دقیقه بر گردن او فشار داده بود به طرز فجیعی کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که از صحنه قتل او منتشر شد نشان می‌دهد او بار‌ها می‌گوید «نمی‌توانم نفس بکشم» و حالا این جمله پایانی فلوید به شعار معترضان در تظاهرات‌های ضد نژادپرستی در سراسر جهان تبدیل شده است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جورج فلوید نژادپرستی جورج فلوید اعتراضات در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از زیرنویس لحظه‌به‌لحظه شبکه سه درباره اعتراضات آمریکا

به تازگی برخی دانشجویان در حمایت از غزه و محکومیت اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا دست به اعتراض زده‌اند. اعتراضات دانشجویی در آمریکا با برپایی کمپ‌های چادری در دانشگاه کلمبیا آغاز شد و در مدت کوتاهی به دانشگاه‌های سراسر آمریکا رسید و نهایتا منجر به تعلیق گسترده و دستگیری صدها دانشجو در نیویورک، تگزاس و کالیفرنیا شد. حالا صداوسیما در اقدامی متفاوت این اعتراضات را در قالب زیر نویس به صورت لحظه به لحظه گزارش می‌دهد.

دیگر خبرها

  • اشتغال اهمیت دارد
  • اعتراضات روز کارگر و مخالفت با جنگ غزه در سراسر آلمان
  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • گسترش موج اعتراضات دانشجویان حامی غزه در آمریکا و جهان
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • تظاهرات حامیان غزه در دانشگاه سوربن پاریس
  • عکسی از زیرنویس لحظه‌به‌لحظه شبکه سه درباره اعتراضات آمریکا
  • پیام تشکر کودکان آواره فلسطینی از دانشجویان سراسر جهان
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد