Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@19:02:06 GMT

ساروی ها منتظر خبرهای خوش گردشگری باشند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۵۷۰۸

ساروی ها منتظر خبرهای خوش گردشگری باشند

ایسنا/مازندران شهردار ساری گفت: ساروی ها منتظر خبرهای خوش گردشگری باشند.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان در جلسه‌ای که با حضور حسین زادگان استاندار مازندران، رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رضایی فرماندار شهرستان ساری، شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر ساری،  زلیکانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر، یخکشی مدیرکل آب منطقه ای مازندران و جمعی از مدیران شهرداری ساری در دفتر استاندار مازندران برگزار شد، توجه به تامین بیش از پیش زیرساخت‌های گردشگری شهری را ضروری دانست و گفت: ساری به عنوان مرکز استان مازندران می تواند مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان و مسافران باشد؛ بر این اساس، توجه به زیرساخت‌های گردشگری و استفاده صحیح از ظرفیت های کم نظیر جغرافیایی یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
‎رجبی وجود رودخانه تجن در محدوده شهر ساری را یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری این شهر برشمرد و تصریح کرد: بدون تردید، رودخانه تجن می تواند با مدیریت صحیح و تامین امکانات مورد نیاز و نیز آزادسازی حریم در راستای جلوگیری از خطرات ناشی از حوادث طبیعی همچون سیل به یکی از جذاب ترین اماکن تفریحی و گردشگری تبدیل شود.
 
‎ وی افزود: شهرداری ساری از تمام ظرفیت خود برای آزادسازی حریم رودخانه در راستای تامین امنیت و اجرای قوانین برای جلوگیری از آسیب های سیلابی استفاده خواهد کرد.
 
‎شهردار ساری خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در ماه های اخیر صورت گرفته و با حمایت و نظارت عالیه اعضای شورای اسلامی شهر، در آینده نزدیک خبرهای خوشی در حوزه گردشگری برای شهروندان ساروی خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به شناسایی یک محموله بزرگ غیربهداشتی تخم‌مرغ در این استان گفت: این محموله شامل ۴۰۰ کارتن معادل ۴۹۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیرمجاز و بدون موازین بهداشتی توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حمزه آقاپور گفت: با ورود دامپزشکی مازندران ‌و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری و با همکاری اطلاعات سپاه مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان شناسایی و کشف شد.

وی افزود: دو خودرو ایسوزو که به حمل تخم‌مرغ‌های غیربهداشتی بدون هویت و بدون رعایت دستورالعمل بهداشتی اقدام می‌کردند، در شهرستان ساری توقیف شده و برای رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی، محموله‌هایشان به صورت موقت در یکی از سردخانه‌های شهرستان ضبط شد.

آقاپور کاظمی گفت: از این دو خودرو 400 کارتن معادل 4900 کیلوگرم تخم‌مرغ، بدون نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط توقیف شد. در این محموله‌ها اطلاعاتی همچون تاریخ تولید و انقضا درج نشده و جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای، حمل و نقل غیربهداشتی و نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو صورت گرفته بود.

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: شهروندان از خریداری تخم مرغ شکسته، کثیف، ترک خورده یا نگهداری شده در خارج از یخچال خودداری کنند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آن‌را به یخچال منتقل کنند.

وی افزود: تخم مرغ ها باید نشانه و تاریخ داشته باشند و تخم مرغ بسته بندی شده را با بسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران تصریح کرد: این اداره کل از طریق سامانه 1512 آماده دریافت شکایات و اعلام گزارشات مردمی است‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت