Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر ضرورت توانمندسازی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست گفت: خانه ایتام سلامت جامعه را با هزینه‌ای کم تأمین می‌کند. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار هیئت امنای خانه ایتام رشت با وی ضمن تقدیر از کارکنان این هیئت و با بیان اینکه کمک به ایتام موجب پیشرفت و سعادت انسان می‌شود اظهار داشت: یکی از کارهایی که به‌عنوان حسنه همواره برای انسان‌ها باقی می‌ماند کمک به ایتام است که در دین مبین اسلام نیز به آن سفارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه نخستین هدف خانه ایتام حفظ سلامت و امنیت در جامعه با هزینه کم است بیان کرد: آسایشگاه‌ها دارای بخش مربوط به نگهداری از سالمندان و معلولان و دختران و پسران بی‌سرپرست و بدسرپرست هستند و کسی که در این راه گام برمی‌دارد و از یتیمان مراقبت می‌کند مورد توجه حق‌تعالی قرار می‌گیرد.

امام جمعه رشت اهمیت تربیت از نگاه کارشناسان اجتماعی و دین را یادآور شد و با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف خانه ایتام و مراکز مربوط به نگهداری از کودکان بی‌سرپرست باید اهتمام داشتن به تربیت درست افراد باشد گفت: یکی از دغدغه‌های بنده درباره بچه‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست تربیت درست آنها است.

خیران مازندرانی سومین خانه ایتام آمل را احداث می‌کننداصفهان|کمک و حمایت را متوقف نکنیم؛ بیش از 4 هزار نفر در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین مشارکت داشتندکارکنان بانک سینا 2000 بسته معیشتی به نیازمندان و ایتام اهدا کردند

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه مربیانی که در خانه ایتام کار می‌کنند باید در کار خود خبره و کارشناس باشند خاطرنشان کرد: خانه ایتام محلی برای تربیت انسان است و متولیان مراکز باید توجه داشته باشند که عملکرد آنها نیازمند داشتن خروجی مناسب و موثر است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه نیاز است مسئولان مراکز خیریه و خانه‌های ایتام در هزینه کردهای خود دقت لازم را اعمال کنند عنوان داشت: متولیان این مراکز باید بر توانمندسازی کودکان و تربیت درست آنان و همچنین آموزش آداب اجتماعی به بچه‌ها اهتمام داشته باشند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه متولیان خانه‌های سالمندان و ایتام باید در موقوفات و منابع این مراکز نهایت امانتداری را رعایت کنند بیان کرد: نظارت بر امور از خسارات مختلف جلوگیری کرده و آن را به درستی پیش می‌برد لذا باید بر تمام امور خانه ایتام نظارت شود.

امام جمعه رشت با تاکید بر خودصیانتی کارکنان مراکز خیریه، خانه‌های سالمندان و ایتام تصریح کرد: افرادی که می‌خواهند در این مراکز کار کنند باید دست پاک، چشم پاک و دارای سلامت نفس باشند و همچنین در امور سیاسی و اجتماعی توانمند و قوی بوده و توانایی مدیریت داشته باشند.

انتهای پیام/613/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در گیلان خانه ایتام بی سرپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در یک نشست صمیمی پای صحبت های اهالی رسانه نشست.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078462 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار