Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی گفت: مراکز نیکوکاری پل ارتباطی بین خیرین و نیکوکاران با نیازمندان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مجید مومنی» سه شنبه (21 خرداد) در جلسه هم اندیشی که در محل شورای اصناف و با حضور اعضای این شورا برگزار شد، گفت: مراکز نیکوکاری پل ارتباطی بین خیرین و نیکوکاران با نیازمندان هستند و با شناسایی نیازمندان و جذب خیرین به کمک رسانی به آنها می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به آغاز به کار مرکز نیکوکاری و کارآفرینی اصناف اراک افزود: مراکز نیکوکاری با هدف عدالت در شناسایی و امداد رسانی به نیازمندان واقعی تاسیس و با همکاری کمیته فعالیت می کنند.

 

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ۱۹۵ هزار وعده غذایی گرم توسط خیران و اصناف با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری بین محرومان و اقشار نیازمند توزیع شد، اضافه کرد: امید است این کمک ها همواره ادامه داشته باشد و همه اقشار جامعه به فکر نیازمندان بوده و در راستای دستگیری از آنان تلاش کنند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز به کار مجلس و تأکید ایشان در حمایت از محرومان و نیازمندان اشاره کرد و گفت: کمک به نیازمندان و احسان و نیکوکاری از دستورات دین مبین اسلام و کلام بزرگان است و ما باید همواره به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

 

مومنی توانمند سازی نیازمندان را از اولویت های کاری کمیته امداد دانست و اظهار کرد: کمیته امداد تولید کننده فقر نیست و خروجی کمیته امداد توانمندسازی مددجویانی است که بنا به دلایل مختلف دچار فقر مادی شده‌اند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اضافه کرد: این نهاد از ابتدای تاسیس خود به فرمان امام خمینی(ره) با رعایت عزت و کرامت خانواده‌ها با هدف توانمندسازی در همه ابعاد فعالیت داشته است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن دعوت از اصناف و بازاریان به منظور تأمین مسکن برای خانواده‌های ایتام گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری ساخت مسکن برای ۱۲۹ خانواده تحت پوشش با سه فرزند یتیم که سرپناه ندارند و در املاک مسکونی استیجاری زندگی می‌کنند است و امیدواریم خیرین و نیکوکاران همچون سنوات گذشته یار و یاور ما در راستای انجام این مهم باشند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی اراک اصناف مراکز نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ۵ هزار و ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی توانسته اند هم خود شاغل شوند و هم زمینه اشتغال دیگران را هم فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: پارسال ۶۵۰۰ نفر آموزش‌های قالبیبافی سفالگری، منبت کاری، سبد بافی و. دیده اند.

رسول شیخی زاده افزود: پارسال ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی و خود کفایی به مدد جویان پرداخت شده است.

استاندار همدان هم در جشن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با بیان اینکه کار کمیته امداد در استان رضایت بخش است: گفت از همه توانمان برای مسکن مددجویان استفاده می‌کنیم.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: خودکفایی و یاری رساندن به جامعه هدف نهایی کمیته امداد است و ما با حمایت دائم از مددجویان زمینه توسعه کار و فعالیت آنها را فراهم کرده ایم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان هم در این مراسم گفت: با کار‌های زیربنایی و فرهنگ سازی ۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز مددجو رتبه‌های برتر آزمون سراسری را کسب کرده اند.

آقای صباغیان با اشاره به توانمند سازی همه جانبه، افزود: هفته گذشته ۳۳ هزار و ۸۶۳ مسکن ساخته و به مددجویان تحویل داده شده است و توانمند سازی مددجویان از طریق خودکفایی و اشتغالزایی همچنان ادامه دارد.

پارسال و با نیت توانمندسازی مددجویان ۱۰۰ هزار نفر با آموزش و دریافت تسهیلات خودکفا شدند.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است