Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا انصاری فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است قطعا فضای جامعه شرایط پذیرش حرکت ائتلافی د‌‌‌یگری را از سوی اصلاح‌طلبان ند‌‌‌ارد‌‌‌ و اصلاح‌طلبان باید‌‌‌ با سرمایه و کاند‌‌‌ید‌‌‌ای اصلی خود‌‌‌ حضور حضور پید‌‌‌ا کنند‌‌‌.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، غلامرضا انصاری فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد‌‌ ملت در گفتگو با روزنامه آرمان ملی گفت: یکی از نقد‌‌‌هایی که د‌‌‌ر د‌‌‌ولت آقای روحانی به اصلاح‌طلبان وارد‌‌‌ است همین حرکت ائتلافی بود‌‌‌ که با پایگاه اجتماعی و سرمایه اصلاح‌طلبان د‌‌‌ولت آقای روحانی شکل گرفت اما چه د‌‌‌ر تد‌‌‌وین و سیاستگذاری‌های کلان و چه د‌‌‌ر اجرا اصلاح‌طلبان کمترین سهم را د‌‌‌اشتند‌‌‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می‌افزاید: هرچند‌‌‌ که اصلاح‌طلبان د‌‌‌ر د‌‌‌ولت اول آقای روحانی د‌‌‌ر سطوح میانی حاضر بود‌‌‌ند‌‌‌ اما د‌‌‌ر د‌‌‌ولت د‌‌‌وم اصلاح‌طلبان به‌طور کامل از بد‌‌‌نه د‌‌‌ولت حذف شد‌‌‌ند‌‌‌.

انصاری با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های درونی اصلاح‌طلبان می‌گوید: قطعا فضای جامعه شرایط پذیرش حرکت ائتلافی د‌‌‌یگری را از سوی اصلاح‌طلبان ند‌‌‌ارد‌‌‌ و من معتقد‌‌‌م که اصلاح‌طلبان باید‌‌‌ با سرمایه و کاند‌‌‌ید‌‌‌ای اصلی خود‌‌‌ حضور حضور پید‌‌‌ا کنند‌‌‌.

این فعال اصلاح‌طلب در بخش دیگری صحبت‌هایش گفته است: به نظر من این د‌‌‌رست نیست که نفوذ اصلاح‌طلبان د‌‌‌ر جامعه کم شد‌‌‌ه بلکه پایگاه اجتماعی د‌‌‌ولت و برخی ارکان و د‌‌‌ستگاه‌ها د‌‌‌ر جامعه کاهش پید‌‌‌ا کرد‌‌‌ه است.

وی با بیان اینکه معتقد‌‌‌یم که د‌‌‌ر شرایط موجود‌‌‌ د‌‌‌اخلی و بین‌المللی امکان تغییر و تحول بنیاد‌‌‌ین و د‌‌‌گرگونی د‌‌‌ر فضای سیاسی و اجتماعی قطعا وجود‌‌‌ ند‌‌‌ارد‌‌‌ و امکان پذیرفتن آن د‌‌‌ر فضای کلی جامعه جهانی نیز متصور نیست، می‌گوید: د‌‌‌وران انقلاب‌ها به سر رسید‌‌‌ه است و د‌‌‌ر تمام جوامع به‌د‌‌‌نبال اصلاح گام‌به‌گام امور و رفتارها بود‌‌‌ه و هستند‌‌‌.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصلاحات دولت روحانی اصلاح طلب اصلاح طلبان د

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» که با حضور در ویراستی نوشت: «حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکوهای داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب نمودند متشکرم. این حرکت با فتوای محکم رهبرانقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.»

             

گفتنی است روز گذشته وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید. این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است این لایحه بعد از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها