Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بیان کرد: از شنبه، کارکنان اداره‌ها موظفند با ماسک در محل کار حاضر شوند و مراجعان به ادارات کل هم باید از ماسک استفاده کنند، و مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای این مصوبه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مردم همچنان باید نسبت به شیوع کرونا دغدغه داشته باشند و ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: در این نشست مقرر شد به منظور جلوگیری ازشیوع کرونا در استان امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت غیر حضوری برگزار شود.

گراوند بیان کرد: رعایت الزام‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین استفاده از ماسک در پایانه‌های مسافری، فرودگاه‌ها و اسکله‌های مسافری اجباری شده و اداره‌های مرتبط هم مکلفند با جدیت بر این مصوبه نظارت کنند.

از سرگیری فعالیت اتوبوس‌های شهری با نصف ظرفیت

او افزود: شهرداری بوشهر نسبت به ازسرگیری فعالیت اتوبوس‌های شهری با ۵۰ درصد ظرفیت و الزام به استفاده از ماسک برای راننده‌ها و مسافران اقدام کند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: با وجود اینکه اصناف و بازاریان در مرحله نخست شیوع کرونا همکاری بسیار خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشتند، اما برگزاری دورهمی‌ها وتجمع‌های مختلف موجب افزایش آمار کرونا در استان شد. بنابراین اصناف، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، بر رعایت ضوابط بهداشتی در بازار نظارت کنند.

دورکاری کارمندان با شرایط خاص

گراوند افزود: با نظر دانشگاه علوم پزشکی، کارکنان با بیماری زمینه‌ای، زنان باردار، جانبازان به مدت دو هفته به صورت دورکاری فعالیت داشته باشند.

او تاکید کرد: صدا و سیما همچنان برنامه‌های مربوط به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تاکید بر حفظ فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار داشته باشد.

تالارها و روزبازارها همچنان تعطیل

استاندار بوشهر گفت: فعالیت تالار‌های پذیرایی و عروسی و همچنین روزبازار‌ها تا بهتر شدن وضعیت شیوع کرونا در استان همچنان تعطیل خواهد بود.

گراوند ادامه داد: وضعیت فعالیت نمایشگاه بین المللی بوشهر در جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های مربوط کارشناسانه بررسی شود.

او عنوان کرد: آزمون‌های استخدامی در استان اگر تعداد شرکت کنندگان زیاد باشد در دو یا سه نوبت با رعایت تمام الزام‌های بهداشتی با نظارت دانشگاه خلیج فارس برگزار شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تمام بیمارستان‌های استان مکلف به پذیرش بیماران حاد تنفسی هستند، گفت: با تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای و اختصاص ۱۱۰ تخت جدید، کمک بسیاری خوبی به مجموعه درمان استان برای مقابله با کرونا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استفاده از ماسک ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی آزمون غیرحضوری امتحانات دانشجویان استفاده از ماسک استاندار بوشهر کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد