Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@19:15:49 GMT

ظرفیت بسیج برای تحقق جهش تولید بکار بسته شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۷۸۳۴

ظرفیت بسیج برای تحقق جهش تولید بکار بسته شود

بابایی کارنامی با تأکید بر اینکه در حوزه تولید و اشتغال باید بر اساس داشته‌ها و با وحدت رویه حرکت کرد، گفت: ‌باید از ظرفیت بسیج استفاده کرد چون یک استعداد بالقوه است، بسیج می‌تواند به دستگاه‌های اجرایی کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علی بابایی کارنامی» امروز (22 خرداد) در جلسه تحقق شعار سال (جهش تولید) در دفتر نماینده ولی‌فقیه در مازندران، اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌های استان برای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: میاندرود یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در بخش کشاورزی است ولی زیرساختی برای صادرات و فروش در این شهرستان جانمایی نشده است و باعث ضرر کشاورز می‌شود.

 

بابایی کارنامی با تأکید بر اینکه در حوزه تولید و اشتغال باید بر اساس داشته‌ها و با وحدت رویه حرکت کرد، خاطرنشان شد: ‌باید از ظرفیت بسیج استفاده کرد چون یک استعداد بالقوه است، بسیج می‌تواند به دستگاه‌های اجرایی کمک کند.

 

وی بابیان اینکه ظرفیت و فرصت‌های امیدبخشی در بخش کشاورزی استان وجود دارد که در ابتدا باید آن‌ها را شناسایی کنیم، گفت: جوانان و تحصیل‌کرده‌های رشته کشاورزی برای توسعه و رونق این حوزه به‌کارگیری شوند تا شاهد جهش تولید باشیم.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهش تولید صادرات کشاورزی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد گفت: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق،سرهنگ علی ربیعی در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ظرفیت‌ های انسانی عظیمی در جبهه فرهنگی وجود دارد، اظهارداشت: امروز شاهد یک حرکت بزرگ در ساختار سازی جبهه فرهنگی هستیم.

وی افزود: با توجه به توسعه ظرفیت‌ های انسانی در کشور، نیاز جدی به الگوهای هم افزایی داریم.

سرهنگ ربیعی با تاکید بر اینکه میدان جنگ امروز، عرصه فرهنگی است، اذعان کرد: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد با بیان اینکه این جنگ کاملاً ادراکی و شناختی است، افزود: میدان جنگ فرهنگی، اذهان، اعتقادات، باورها و اخلاق و رفتار نسل جوان ما است.

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به‌ فضل الهی در انقلاب اسلامی، با توکل به خدا و اراده مستحکم مردم و نخبگان جامعه، توانسته‌ ایم در عرصه‌ های مختلف بر دشمن چیره شویم.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان