Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:27:00 GMT

صادقی، پاکدل و رایانی‌مخصوص داور جایزه بزرگ سرو شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۷۸۵۸

صادقی، پاکدل و رایانی‌مخصوص داور جایزه بزرگ سرو شدند

مشاور عالی مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس از انتخاب و شیوه اجرایی جایزه بزرگ سرو خبر داد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توحید معصومی با اشاره به اعلام داوران و انتخاب و شیوه اجرایی جایزه بزرگ سرو، تصریح کرد: نخستین دوره جایزه بزرگ سرو به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود و قطب‌الدین صادقی، حسین پاکدل و مهرداد رایانی مخصوص کار داوری و ارزیابی 45 اثر راه یافته به مرحله نهایی را از طریق فیلم آثار مورد داوری قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشاور عالی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در خصوص رویکردها و مراحل کاری این رویداد تأکید کرد: باهدف شناسایی و ساماندهی گروههای نمایشی در سراسر کشور که در سال 1398 در موضوع تئاتر دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی و مقاومت اثر تولید و اجرای عمومی کرده‌اند و به منظور ایجاد انگیزه و تشویق هنرمندان ، فراخوانی را به کلیه مراکز فرهنگی و هنری تولید تئاتر مثل مراکز استانی حوزه‌ هنری، انجمن هنرهای نمایشی استان‌ها، سازمان بسیج هنرمندان هر استان ارسال کردیم و همچنین طی فراخوانی عمومی از گروه های نمایشی خواستیم تا با ارسال فرم درخواست تولیدات خود را در سال1398 برای ما ارسال کنند.

وی افزود: 270  تقاضا از سراسر کشور در مهلت مقرر به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد پس از ارزیابی توسط 100 نفر از هنرمندانِ استان های مختلف، تعداد 45 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

معصومی در پایان اضافه کرد: طی تماس با کارگردانان این آثار، دی‌وی‌دی نمایش‌ها را درخواست کردیم که هم اکنون داوری آنها توسط داوران در حال انجام است و ان شاالله در نیمه اول تیر ماه طی مراسمی از برگزیدگان تجلیل بعمل خواهد آمد. 

آغاز اجراهای خیابانی؛ پایانی بر تعطیلی تئاتر در کشور

نخستین دوره جایزه بزرگ سرو برای نخستین بار در کشور و در بخش‌های نمایشنامه، کارگردانی، بازیگری مرد و بازیگری زن، طراحی صحنه و موسیقی و نمایش برگزیده به منظور تجلیل از فعالان تئاتر دفاع مقدس انقلاب اسلامی و مقاومت در سال 1398، به همت انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1515/P1010113/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران تئاتر بازیگران سینما و تلویزیون ایران تئاتر جایزه بزرگ سرو دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سعیده همتی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش ملی و استانی برگزار می‌شود و پیش از این، مهلت ارسال آثار تا دهم اردیبهشت تعیین شده بود که اکنون این زمان تمدید شد، بیان کرد: متقاضیان عرصه‌های مختلف از جمله خانواده‌ها، رسانه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی، مدیران و نخبگان برای شرکت در رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش استانی می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا یا مراجعه حضوری و تماس با دبیرخانه استانی با شماره‌های ۲۱۲۹۱۴۲ و ۳۳۴۴۳۴۵۱ اثر خود را ارسال کنند.

وی بیان کرد: مهلت ثبت‌نام در دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش ملی تا پانزدهم اردیبهشت ماه تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق اینترنت در این رویداد شرکت کنند.

دبیر ستاد جوانی جمعیت استان سمنان با اشاره به اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: جایزه ویژه مربوط به رویداد جوانی جمعیت در محورهای تأثیرگذار در دو بخش تقاضامحور و کشف‌محور در راستای تحقق اهداف این قانون و اثربخشی بر رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه اعطا می‌شود.

همتی اظهار کرد: رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش ملی توسط ستاد ملی جمعیت و در بخش استانی توسط ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان برگزار می‌شود.

وی اهدای جایزه جوانی جمعیت، معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی، بسترسازی مناسب برای هم‌افزایی و تبادل اندیشه در میان جامعه نخبگانی برای رسیدن به نرخ رشد مطلوب در فرزندآوری و ازدواج را از جمله اهداف برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت عنوان کرد.

کد خبر 6095209

دیگر خبرها

  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • دزفول خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیقی در پیشینه خود دارد
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی