Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@06:15:43 GMT

پرسپولیس گل گهر ؛ تحت تاثیر کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۷۸۶۹

پرسپولیس گل گهر ؛ تحت تاثیر کرونا

دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در حالی برگزار شد که اعضای هر دو تیم تمام تلاش خود را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در فاصله کمتر از سه هفته تا آغاز دوباره لیگ نوزدهم، تیم پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم رفتند. این مسابقه تحت تاثیر پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و همچنین تقابل مهم‌ترین مدافع ازسرگیری لیگ برتر و پرتعدادترین تیم دارای است مثبت کرونا نیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین آزمایش کرونای تیم گل گهر سیرجان مشخص شد که ۷ نفر از اعضای این تیم به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده‌اند و همین موضوع سروصدای زیادی را در محافل فوتبالی به پا کرد اما پس از قرنطینه و منفی شدن تست بعدی، شاگردان مجید جلالی دوباره تمرینات را آغاز کردند و دیروز هم یک بازی دوستانه سفت و سخت را برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انجام دادند.

نکته مهم این مسابقه، تلاش برای رعایت حداکثری پروتکل‌ها بود که بستر آن از سوی تیم میزبان یعنی پرسپولیس انجام شده بود و حضور نماینده فدراسیون پزشکی – ورزشی نیز حالتی نیمه رسمی به این مسابقه تدارکاتی بخشیده بود.

سرخپوشان پایتخت تونل ضدعفونی را زودتر از دیگر تیم‌ها آماده کرده بودند و برای سومین هفته متوالی از آن استفاده کردند و این بار بازیکنان گل گهر نیز با عبور از تونل، استرلیزه شدند. همچنین رختکن دو تیم و فضاهای مختلف استادیوم ضدعفونی شده بود تا مشکلی برای حاضران به وجود نیاید.

بازیکنان به محض این که در ورزشگاه شهید کاظمی مستقر شدند، با لوازم بهداشتی خود را ضدعفونی کردند. همچنین تلاش بر این بود که اعضای تیم ها همزمان به ورزشگاه نرسند.

بعد از ورود بازیکنان به زمین مسابقه، خبری از مراسم ابتدای بازی و عکس دسته جمعی نبود. کادرفنی از ماسک استفاده کردند که البته در لحظاتی از صورتشان افتاد! نیمکت نشینان نیز به صورت یکی در میان نشستند تا فاصله فیزیکی را حفظ کرده باشند.

این در حالی است که بعد از پایان مسابقه هم مراحل ضدعفونی به ترتیب انجام شد تا تقابل پرسپولیس و گل گهر، با رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا به سرانجام برسد؛ یک مسابقه تدارکاتی برای آمادگی فنی و البته بهداشتی در راه لیگ برتر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس گل گهر پرسپولیس پرسپولیس گل گهر گل گهر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست

مدیر تیم آلومینیوم اراک معتقد است برخلاف تیمش، کادر فنی پرسپولیس نتوانست تعویض‌هایی برای حفظ برتری خود در اراک انجام بدهد. - اخبار ورزشی -

روح‌الله اصغری درباره برتری تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی پس از تساوی 4-4، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازیکنان ما انگیزه ویژه‌ای مقابل پرسپولیس دارند و فعل خواستن را در این مسابقه صرف کردند. پرسپولیس در زمین واقعاً فوتبال بازی می‌کند و کارمان مقابل چنین تیم‌هایی راحت‌تر است.

وی با اشاره به بازگشت آلومینیوم به مسابقه، با وجود اینکه با نتیجه 2 بر صفر از میهمان خودش عقب افتاد، خاطر نشان کرد: مسابقه کاملاً یک‌طرفه به سود پرسپولیس نبود و هنگامی که از این تیم عقب می‌افتادیم، اطمینان داشتیم به بازی بر می‌گردیم. مالکیت توپ با ما بود و با اینکه پرسپولیس تنها یک کرنر داشت، ما هفت یا هشت کرنر زدیم. خدا را شکر پس از دو بازگشت در مسابقه و یک بازگشت در ضربات پنالتی، به نتیجه موردنظرمان رسیدیم.

حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم با تمجید از سرمربی این تیم تصریح کرد: تعویض‌های حسینی هوشمندانه بود. پرسپولیس هم تعویض‌هایی انجام داد که جواب نداد و این اتفاق شاید به خاطر تدابیر کادر فنی آلومینیوم بود. شروین بزرگ دو گل زد و یک پاس گل داد و علیرضا نقی‌زاده موفق به گلزنی شد. حسینی به بازیکن 20 ساله‌ای چون وطن‌دوست میدان داد که این بازیکن، پنالتی به آن حساسی را تبدیل به گل کرد. بیشتر بازیکنان ما 20 تا 25 ساله هستند.

اصغری در مورد دو پیروزی آلومینیوم برابر پرسپولیس طی 72 روز بیان کرد: ما سابقه شکست پرسپولیس را داشتیم و با انگیزه ویژه‌ای به زمین رفتیم. در این مسابقه تسلیم کامل نبودیم. مقابل استقلال هم برتری محسوسی داشتیم و در بازی رفت، پنالتی ما و اخراج روزبه چشمی دیده نشد.

وی همچنین اعلام کرد، با همکاری شرکت آلومینیوم، پاداش ویژه‌ای برای برتری این تیم مقابل پرسپولیس تدارک دیده شده است.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده؛ لیگ مسئله اصلی ماست

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم از این پس دنبال قهرمانی جام حذفی خواهد بود یا همچنان در لیگ برتر برای بهترین نتایج تلاش می‌کند، اظهار داشت: بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن، همه بازیکنان هم‌قسم شده بودند به رتبه‌های بالاتری برسیم. هنوز 18 امتیاز تا پایان فصل باقی مانده و تمرکزمان معطوف به جام حذفی نشده است. بازیکنان و مربیان تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند که در جایگاه پنجم یا ششم قرار بگیریم.

مدیر تیم آلومینیوم اراک درباره حذف تیم‌های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس از جام حذفی تصریح کرد: لطف جام حذفی به قهرمانی است. دو سال پیش به فینال جام حذفی رسیدیم و صعود به این مرحله اتفاقی شیرین بود، اما لطف جام حذفی به قهرمانی است. قهرمانی در این رقابت‌ها باعث شادی مردم اراک می‌شود. تیم‌های بزرگ حذف شده‌اند و حالا شرایط مهیاست. بازیکنان ما هم زحمت خود را کشیده‌اند و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران