Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@08:52:01 GMT

فعالیت ۶ هزار ورزشکار در جهرم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۸۳۱۰

فعالیت ۶ هزار ورزشکار در جهرم

خداجو گفت: تعداد ۴۰ هیئت ورزشی و ۶ هزار ورزشکار در شهرستان جهرم فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «عبدالرحیم خداجو»، امروز (پنجشنبه 22 خرداد) در دیدار با امام جمعه جهرم که با حضور رئیس و اعضای هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای این شهرستان انجام شد، گفت: تعداد 40 هیئت ورزشی و 6 هزار ورزشکار در شهرستان جهرم فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ورزش و جوانان جهرم با گرامی‌داشت روز ملی پهلوانی و ورزش زورخانه ای، افزود: فعالیت در حوزه فرهنگی با تعامل روحانیون همواره در این رشته ورزشی در جهرم انجام شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت 2 زورخانه به نام «امام علی (ع)» و «حضرت اباالفضل (ع)» در جهرم، بیان کرد: جوانان این شهر در کنار پیشکسوتان که در رأس هرم این هیئت ورزشی هستند منش پهلوانی را فرا می گیرند.

 

خداجو ادامه داد: باید از ظرفیت خوب پیشکسوتان استفاده کرده و ضمن آشنا کردن نسل جدید با ورزش پهلوانی آنها را وارد این عرصه کنیم.

 

وی با اشاره به لزوم بهره مندی از ظرفیت خیران در توسعه و پیشرفت این ورزش، گفت: در این زمینه فعالیت های خوبی انجام شده و امیدداریم در ادامه نیز از ظرفیت خیران بهره مند باشیم.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم با اشاره به تلاش هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای جهرم در روزهای کرونایی، گفت: در این راستا ورزشکاران این رشته با تلاش خود اقدام به تهیه بسته های معیشتی کرده و میان خانواده های بی بضاعت و محروم توزیع کردند.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: ورزش و جوانان فارس ورزشکاران مسابقات ورزشی ورزشی ورزش و جوانان ورزش هیئت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای