Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم سلیمانی دشتکی عصر پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام اظهار داشت: مساله گرانی و تورم در دستور کار جدید دولت در استان است و دستگاه های متولی بدون هیج ملاحظه ای با دلالان و گرانفروشان برخورد کنند.

وی افزود: گرانی و تورم در استان وجود دارد و برای رفع آن نیازمند همکاری مردم، بازاریان و اصناف و عوامل درگیر در کار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وحدت و همدلی بسیار خوبی که بین ارکان نظام در استان وجود دارد، گفت: واقعیت های موجود را به دقت رصد می کنیم و در رفع مشکلات و برخورد با عوامل گرانفروشی بصورت جدی ورود کرده ایم.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه نباید مسائل و مشکلات اجتماعی را امنیتی کرد، یادآور شد: با این حال مساله معیشت مردم و گرانی و تورم استان در دستور کار است و دستگاه های متولی باید بدون هیچ ملاحظه ای با دلالان و گرانفروشان برخورد کنند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: سه مرحله برای مهار گرانی بازار در پیش خواهیم گرفت و در ابتدا با اعتماد به اصناف و بازار و اتحادیه ها تا پایان خرداد برای حفظ خوشنامی بازار می خواهیم دست افراد دلال و سود جو قطع شود.

وی افزود: در مرحله دوم با حضور تعزیرات، بسیج اصناف و بازرسان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه ها بازار رصد می شود و اگر نتایج مثبتی بدست نیامد از ابتدای مردادماه با حضور دادستان با گرانفروشان و اخلالگران اقتصادی برخورد قاطع خواهد شد.

استاندار ایلام از روسای اتحادیه شهرستان ها نیز خواست: با رصد بازار پای کار بیایند و دستگاه امنیتی بررسی کند اگر مشکل بی سامانی بازار ناشی از خود روسای اتحادیه ها است با برکناری آنها افراد علی البدل را جایگزین کند.

دوگانگی در آمار ایجاد نکنیم

استاندار ایلام با اشاره به آمارهای موجود در خصوص شاخص های مختلف استان گفت: نباید با آمارهای موجود دوگانه برخورد کرد، اینکه مرکز آمار تورم استان را بالا اعلام کرده این یک واقعیت است اما دیگر آمارهای این مرکز را چون کاهش بیکاری و یا رشد سرمایه گذاری و امنیت سرمایه گذاری در استان نیز ببینیم.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: گرانی در بازار وجود دارد و نرخ تورم استان بالاست اما بر اساس اعلام مرکز آمار میزان سرمایه گذاری و اقتصادی استان رشد داشته و نرخ بیکاری هم کاهش یافته است.

لزوم فعال شدن کمیسیون کارگری

استاندار ایلام به مشکل تعدیل نیروهای کارگری اشاره کرد و گفت: باید کمیسیون کارگری فعالتر به مساله تعدیل نیروهای کارگری ورود کند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: با حضور مدیران و پروژه های مربوطه در خصوص مشکل تعدیل نیروها موضوع بررسی شود.

وی افزود: اگر در یک طرح نیرویی تعدیل می شود با پیگیری برای اجرای طرح دیگر نیرو مجدد بکارگیری شود.

استاندار ایلام گفت: دستگاه قضا با دستگاه حاکمیتی در استان هماهنگ بوده و شخص آقای دادستان و نماینده ولی فقیه که فردی جامع الشرایط است همواره در شرایط مختلف همراه و همکاری خوبی داشته است.

وی از همراهی سپاه، اطلاعات، نیروهای نظامی و انتظامی و دادگستری که دارای مدیران لایق و شایسته در استان هستند، قدردانی کرد.

برچسب‌ها استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی استان ایلام تورم ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی استان ایلام تورم ستاد تنظیم بازار استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی استان ایلام تورم ستاد تنظیم بازار استاندار ایلام سلیمانی دشتکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد