Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر انفجار گاز و سانحه جاده‌ای، شش نفر در ارسنجان مصدوم شدند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارسنجان، بر اثر انباشته شدن گاز و جرقه برق در یک‌منزل مسکونی واقع در شهرک امام خمینی (ره) ارسنجان یک نفر مصدوم شد که به‌ وسیله نیروهای امدادی و مردمی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) این شهرستان منتقل و مورد مداوا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول اورژانس ارسنجان با اشاره به این حادثه اظهار داشت: انفجار به حدی بود که درب منزل از جا کنده‌شده و به بیرون پرتاب می‌گردد.
حسن نعمتی افزود: در اثر پرتاب درب منزل مذکور به یک خودرو که جلو منزل پارک بوده خساراتی وارد و همچنین اشیاء داخل منزل بر اثر موج انفجار به بیرون از ساختمان پرتاب می‌شود.
 وی همچنین از حوادث ترافیکی در جاده‌های این شهرستان خبر داد و بیان کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون و دو دستگاه سواری پراید و سمند در جاده ارسنجان به مرودشت در پیچ معروف به سید خلیل پنج نفر مصدوم شده و جهت مداوا به بیمارستان ولی‌عصر عج ارسنجان انتقال یافتند.
نعمتی اظهار داشت: طی این دو حادثه نیروهای اورژانس، آتش‌نشانی، پلیس، عوامل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در محل حضور یافته و به کمک مصدومان می‌پردازند.
مسئول اورژانس ارسنجان با اشاره به اینکه وضعیت یکی از مجروحان وخیم اعلام‌شده است، گفت: علت حوادث امروز ارسنجان توسط ارگان‌های مربوطه در دست بررسی است.

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس حادثه ارسنجان انفجار گاز بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر انفجار گاز در این شهرستان شش نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در خصوص این حادثه افزود: یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان‌آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله کارشناسان اورژانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه شش نفر پس از انفجار کپسول گاز دچار سوختگی اندام‌ها شدند که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 748922

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • منتظر محمد مصدوم شد