Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود Files Go 1.0.313 - فایل منیجر پر امکانات گوگل

فضای خالی در دستگاه یکی از مهم‌ترین عوامل در اجرای روان و صحیح برنامه‌ها است. فضای خالی گوشی‌های هوشمند به دلیل داشتن نرم افزارهای جدید، سریع‌تر از گذشته پر شده و به همین دلیل نیاز است بیشتر از گذشته مراقب آن باشیم.

برنامه‌های مختلفی در دنیای فناوری به منظور این کار ساخته شده‌اند اما همه آن‌ها کارآمد نیستند. امروز برای شما نرم‌افزاری آورده‌ایم که در بررسی و خالی کردن حافظه دستگاه یکی از بهترین‌ها است. نام این برنامه Files Go: Free up space است که توسط شرکت گوگل طراحی و توسعه یافته است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Google Chrome: Fast & Secure 83.0.4103.96 - مرورگر وب گوگل کروم

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع ترین مرورگرهای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی‌نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می‌توانید این نرم افزار را دانلود کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Instagram 145.0.0.28.119– برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Today Weather 11.5.0-10.060620 - برنامه پیش‌بینی دقیق آب و هوا

برنامه Today Weather – Forecast Premium یک نرم‌افزار ساده است که برای پیش‌بینی دقیق هوا توسط افراد بسیاری در دنیا استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به دلیل داشنن یک فناوری بی‌نظیر می‌تواند به ساده‌ترین شکل ممکن بهترین نتیجه را از آب و هوای منطقه به کاربر ارائه دهد.

با داشتن این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی در هر ساعت از شبانه‌روز اطلاعات آب و هوا را در دست داشته باشید. حتی شما می‌توانید علاوه بر روز جاری، از اطلاعات آب و هوایی هفته آینده نیز مطلع شوید.

  برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود برنامه AccuWeather Platinum 6.6.11 – پیش‌بینی وضعیت آب و هوا  

آب‌وهوای دنیا همواره در حال تغییر است و پیش‌بینی این تغییرات توسط انسان بدون کمک ابزار لازم سخت است. انسان با گذر زمان ابزاری را ساخته تا بتواند شرایط جوی را به نحوی بهتر شناسایی کند. با توسعه علم فناوری، حالا برنامه‌های گوشی‌های هوشمند می‌توانند با دریافت اطلاعات لازم از منابع مختلف، کاربران را در جریان شرایط آب‌وهوایی قرار دهند. یکی از برنامه‌های جدید در این زمینه که می‌تواند به کاربران خیلی در پیش‌بینی هوا کمک کند AccuWeather Platinum است.

نرم افزار AccuWeather Platinum برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات دقیق هواشناسی را در اختیار داشته باشند بسیار مناسب است. این برنامه را می‌توان جزو بهترین گزینه‌های موجود در دنیا قرار داد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید   دانلود Snes9xEX Plus 1.5.44 – برنامه شبیه‌ساز کنسول سوپر نینتندو

برنامه Snes9xEX Plus یک نرم‌افزار برای شبیه‌سازی کنسول سوپر نینتندو است. این برنامه توسط Robert Broglia توسعه یافته و پس از آن در گوگل پلی منتشر شده است. در این نرم‌افزار محیط کنسول‌های کلاسیک نینتندو  شبیه‌سازی شده است.

شما می‌توانید با استفاده از این برنام بازی‌های خاطره انگیز را بدون هیچ گونه مشکلی اجرا کنید و بسیار لذت ببرید. بر خلاف دیگر شبیه‌سازهای موجود در بازار، این نرم‌افزار می‌تواند بسیار عملکرد خوبی به شما ارائه دهد.


برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید  دانلود busuu: Fast Language Learning 18.7.0.426 - برنامه آموزش زبان‌

برنامه busuu: Fast Language Learning Premium یکی از پرطرفدارترین و کامل‌ترین نرم افزار آموزش زبان برای سیستم عامل اندروید است که با کسب امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ از مارکت گوگل، بیش از ۵ میلیون بار از سراسر جهان دانلود شود.

اگر وقت نمی‌کنید به کلاس‌های زبان بروید و می‌خواهید از راه دور زبان انگلیسی را کامل و عمیق یاد بگیرید با نصب نرم‌افزار busuu: Fast Language Learning Premium روی گوشی خود می‌توانید یک معلم آموزش زبان همیشه همراه خود داشته باشید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Minecraft 1.16.0.66 – بازی محبوب و پرطرفدار ماینکرافت

عنوان ماین‌کرفت یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های جهان است که ابتدا برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی پس از استقبال بالای کاربران برای تلفن‌های هوشمند نیز عرضه شد و حالا کاربران در سراسر دنیا می‌توانند توسط گوشی‌های خود و اتصال به اینترنت با دوستان خود رقابت کنند.

این بازی یک دنیای جهان باز دارد که در آن کاربران باید با استفاده از مصالح مختلف خانه ساخته و از آن محافظت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با زامبی و موجودات مختلف بجنگند و برای خود اسلحه بسازند. این بازی همچنین امکان پرورش حیوانات را نیز به مخاطبین می‌دهد و می‌توان گفت بر خلاف طراحی ساده، باطن پیچیده و پرباری دارد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Breaking News 10.4.7 – برنامه دسترسی به گزیده اخبار جهان

شما در دنیایی زندگی می‌کنید که روزانه تعداد اخبار بسیار زیادی در آن به اشتراک گذاشته می‌شود. اگر فردی باشید که به خواندن اخبار روز و دنبال کردن آن‌ها علاقه‌مند است برای شما برنامه‌ای آورده‌ایم که می‌تواند شما را راضی نگه دارد. 

برنامه Breaking News Premium اپلیکیشنی هوشمند است که برای شما دسترسی به گزیده اخبار جهان را امکان پذیر می‌کند. این برنامه جذاب و کاربردی توسط Safe Apps LLC برای اندروید توسعه یافته و اکنون در اختیار شما قرار داده شده است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود 1Password 7.6 – برنامه مدیریت رمز گرافیکی

امروزه استفاده از رمز‌های عبور برای کاربرد‌های مختلف مانند کارت‌های اعتباری، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل ها، اکانت‌های کاربری، اکانت سایت‌های مختلف و... بسیار افزایش یافته است. اگر بخواهید برای تمام اکانت‌های کاربری و از یک رمز عبور استفاده کنید بدون شک ریسک بسیار بزرگی انجام داده اید، چرا که اگر یکبار یکی از پسورد‌ها را فاش کنید، تمام پسورد‌های شما هک شده است و خطرات جبران ناپذیری برای شما ایجاد می‌شود.

به همین دلیل توصیه می‌شود که برای هر اکانت از یک رمز عبور مخصوص استفاده کنید تا در صورت لو رفتن آن، مشکلات بسیار زیادی برایتان ایجاد نشود. اما به یاد سپاری رمز‌های عبور مختلف نیز غیر ممکن است به ویژه اگر از رمز‌های عبور قدرتمند استفاده کرده باشید. برای حل این مشکل می‌توانید از برنامه‌های مدیریت رمز عبور استفاده کنید.

برنامه عنوان 1Password – Password Manager یک نرم‌‎افزار برای نگهداری و مدیریت پسوردها است که به طور اختصاصی برای سیستم عامل اندروید توسعه یافته است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته نرم افزار دانلود نرم افزار اندروید دانلود رایگان برنامه اندروید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، خمیس آبادی در نشست کمیته فنی شتر کشور در بافق گفت: اولین کنفرانس بین المللی شتر در آبان ماه ۱۴۰۳ که سال جهانی شتر است، در ایستگاه تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور، وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور برگزار خواهد شد. 

وی افزود: نشست هماهنگی برگزاری این کنفرانس، به میزبانی فرمانداری بافق برگزار و برای تدوین برنامه‌های آن برنامه ریزی شد چراکه این کنفرانس نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان بافق خواهد شد. 

خمیس آبادی بیان کرد: استان یزد از نظر تعداد نفرات شتر، سومین استان کشور ولی از نظرتحقیقات و مطالعات فناورانه و کاربردی انجام شده، جایگاه استان یزد در کشور برتر است.

وی ادامه داد: در سند یزد نوین که برنامه دولت سیزدهم در استان یزد است، قرار است تعداد نفرات شتر از حدود ۱۵ هزار نفر به ۳۰ هزار نفر در بازه زمانی پنج ساله و براساس پهنه‌های موجود در استان، افزایش پیدا کند و فعالیت‌های جمعی و نیاز‌های فناورانه آن به نتیجه برسد.

رئیس مؤسسه تحقیقات دام کشور گفت: در راستای توسعه تحقیقات شتر یکی از محورها، موضوع سامانه بهره وری شتر است که طرح تحقیقاتی آن در چندسال اخیر انجام شد و خروجی این طرح، نرم افزار ساربانیار است که توانسته ایم با این نرم افزار تمامی شتر‌ها و شترداران، را ردیابی کنیم. 

وی، افزود: این نرم افزار باعث می‌شود که شتر‌ها رصد شوند و درصورت خطر و خارج از حوزه چرای خود، نرم افزار اخطار می‌دهد و علاوه بر این، وضعیت تولیدمثلی شتر، تغذیه، وزن شتر و... از طریق این نرم افزار مشخص می‌شود و می‌توان مدیریت تغذیه و بهداشت و... شتر را توسعه داد.

خمیس آبادی بیان داشت: سالیانه در استان یزد حدود ۸۰۰ تن گوشت شتر تولید می‌شود که قرار است طبق سند یزد نوین، این میزان ۲ برابر شود. 

وی گفت: شهرستان بافق دارای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شتر است که حدود ۵۰۰ نفر بهره بردار در این حوزه فعالیت دارند.

رئیس مؤسسه تحقیقات دام کشور بیان کرد: پهنه ۵۰ هکتاری برای بحث تخصصی و صنعتی کردن پرورش شتر در نظر گرفته شده است که برای واگذاری در حال اقدام است.

دیگر خبرها

  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک