Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@19:48:33 GMT

بعد از بوندسلیگا، حالا نوبت لالیگاست

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۰۶۰۶

بعد از بوندسلیگا، حالا نوبت لالیگاست

ایران اکونومیست- مسابقات لیگای اسپانیا پس از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و حالا مجددا قرار است از سر گرفته شود تا از این حیث بعد از آلمان، دومین کشور مطرح اروپایی باشد که تیم‌ها را روانه مستطیل سبز می‌کند.

پنجشنبه شب یا به عبارتی دیگر بامداد جمعه، مسابقات لالیگا از سر گرفته می‌شود تا پس از آلمان دومین کشور معتبری باشد که بازی‌های خود را پس از شیوع ویروس کرونا از سر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله زیاد ایجاد شده باعث شده تا خیلی از علاقه‌مندان به فوتبال فراموش کنند که اوضاع لیگ اسپانیا از چه قرار بود و تیم‌ها در چه شرایطی بودند. در حال حاضر ۱۱ هفته تا پایان لیگ ۲۰ تیمی اسپانیا باقی مانده است و باید دید سرانجام کدام تیم قهرمان می‌شود؛ کدام تیم‌ها سهمیه اروپایی کسب می‌کنند و کدام تیم‌ها راهی دسته پایین‌تر می‌شوند.

در حال حاضر بارسلونا با ۵۸ امتیاز صدرنشین است و با رقیب سنتی خود رئال مادرید که جدی‌ترین تعقیب‌کننده‌اش نیز محسوب می‌شود ۲ امتیاز فاصله دارد. رقابت قهرمانی هم بین همین دو تیم خواهد بود و الباقی تیم‌ها شانسی ندارند.در آخرین هفته بتیس موفق شد با نتیجه ۲ بر یک در بنیتو ویامارین از سد رئال بگذرد و بارسا با یک گل از سد سوسیه‌داد بگذرد تا جای دو تیم در صدر عوض شود.

در ادامه رقابت سختی برای کسب سهمیه بین چند تیم وجود دارد. سویا با ۴۷ امتیاز سوم است و پشت سر آنها سوسیه‌داد و ختافه ۴۶ امتیازی هستند. اتلتیکو مادرید هم در فصل نه چندان خوب داخلی خود با ۴۵ امتیاز در جایگاه ششم است و تلاش می‌کند تا حداقل فصل را در رده سوم به اتمام برساند.

در پایین جدول تقریبا ۵ تیم خطر مستقیم سقوط را حس می‌کنند. اسپانیول دیگر تیم شهر بارسلون با ۲۰ امتیاز قعرنشین است. لگانس و مایورکا با ۲۳ و ۲۵ امتیاز در رده‌های نوزدهم و هجدهم هستند و در حال حاضر این سه تیم به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند اما سلتاویگوی ۲۶ امتیازی و ایبار ۲۷ امتیازی نیز خطر سقوط را حس می‌کنند.

این مسابقات بامداد جمعه با شهرآورد آندلس بین سویا و بتیس آغاز خواهد شد. بارسا بامداد یکشنبه و از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد میهمان مایورکا خواهد بود و رئال مادرید از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز یکشنبه به وقت تهران در نیو سن مامس میهمان بیلبائو است.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد

دارمشتات اولین تیم سقوط‌کننده بوندسلیگا در قصل 24-2023 بود. 

طرفداری | تکلیف تیم‌های سقوط‌کننده لیگ‌های اروپایی مشخص می‌شود. 

با شکست خانگی 1-0 مقابل هایدنهایم، دارمشتات به صورت رسمی به بوندسلیگای 2 سقوط کرد. این تیم که فصل جاری پس از 6 سال به بوندسلیگا بازگشته بود، نتوانست خودش را از انتهای جدول نجات دهد. آن‌ها طی 31 بازی در کنار ثبت تنها 3 برد، 73 بار نیز گل دریافت کردند. در فاصله سه بازی تا پایان فصل، کلن دیگر تیمی است که به نظر سقوطش قطعی خواهد شد. 

وضعیت انتهای جدول بوندسلیگا؛ تیم شانزدهم راهی پلی آف می‌شود

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • کمک بایرن به کین
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • از سختی سوالات تا داوطلبی که در جلسه حاضر شد، اما آزمون نداد!
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»