Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستانت و بلوچستان گفت: دومین همایش سراسری معاونان هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌های کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ماندانا زنگنه  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان  اظهارداشت: در نشست سراسری معاونان هماهنگی امور اقتصادیضمن بررسی روند اجرای مصوبات همایش اول معاونان هماهنگی امور اقتصادی سراسر کشور هر یک از استان‌ها به بیان مهمترین چالش‌ها و مشکلات و درخواست‌های خود در حوزه اقتصادی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  اصلاح و افزایش تخفیفات مقرر برای کالا‌های وارداتی از بندر چابهار به میزان ۳۰ درصد را با توجه به میزان پایین بودن تخفیف در نظرگرفته شده برای چابهار به میزان ۱۰درصد نسبت به سایر بنادر کشور را یکی از مباحث مهم مطرح شده در این همایش برشمرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: ایجاد مرز رسمی با کشور پاکستان در مرز کوهک سراوان و اصلاح مقررات ارزی به منظور امکان واردات مواد اولیه مورد استفاده در فرآیند صادرات یا خرید ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز از سوی واحد‌های تولیدی استان، از محل ارز حاصل از صادرات را از دیگر موضوعات مطرح شده ذکر کرد.

او گفت: در این همایش بر صدور مجوز صادرات فرآورده‌ها و مشتقات نفتی خریداری شده از بورس از طریق بازارچه‌های مرزی با هدف استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی برای بی اثر ساختن تحریم‌ها و کسب درآمد برای کشور مورد تاکید قرار گرفت.

زنگنه با بیان اینکه کارخانه‌های سیمان سیستان و بلوچستان به شبکه گاز متصل نیستند، تامین سوخت مورد نیاز آن‌ها را مهم بر شمرد و بر تحویل سوخت مازوت به قیمت گاز طبیعی، مشابه سنوات قبل را تا زمان اتصال این کارخانه‌ها به شبکه گاز، خواستار شد.

او  ارائه تخفیف در سود بازرگانی کالا‌های وارداتی از بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان را از دیگر موضوعات مورد بحث در این همایش بیان کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با توجه به بارندگی‌های مناسب سال گذشته و رهاسازی آب از طریق کانال، انهار و لوله در دشت سیستان، تامین کود ازته مورد نیاز اراضی کشاورزی برای سال زراعی آتی حداقل به میزان۶۰ هزار تن درخواست شد و افزایش سهمیه نهاده‌های دامی و طیور استان نیز مورد تقاضا قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویدئوکنفرانس معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری معاونان هماهنگی امور اقتصادی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، نماینده سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان، گفت: از این تعداد شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳، ۶۲ درصد خانم و ۳۸ درصد مرد هستند.
رضایی با بیان اینکه این آزمون فردا برای برخی از گروه‌های آزمایشی نیز در استان برگزار می‌شود، افزود: ۵۴ درصد شرکت کنندگان در حوزه علوم انسانی، ۳۲ درصد علوم ریاضی، ۵ درصد گروه هنر، ۵ درصد گروه زبان‌های خارجه و ۴ درصد گروه علوم ریاضی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان