Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:02:46 GMT

همت جوانان کانون فدک انزلی در روزهای کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۱۶۷۰

همت جوانان کانون فدک انزلی در روزهای کرونایی

ملارودی از همت جوانان کانون فدک انزلی در تهیه اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی در روزهای کرونایی خبر داد.

«شمایل ملارودی» با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری پایگاهی برای هم‌اندیشی و فعالیت‌های مختلف نوجوانان و جوانان با محوریت مساجد است به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: شور و نشاط جوانی را می‌توان با فعالیت در مساجد از طریق نهادینه کردن آموزه‌های دینی و اسلامی به مسیر درست هدایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری فدک کپورچال بندرانزلی با اشاره به همت جوانان در روزهای سخت کرونایی در کمک مومنانه به مردم با محوریت این مکان‌های مقدس افزود: جوانان امروز به‌مانند جوانان دوران دفاع مقدس به میدان آمده و مساجد را پایگاه مهرورزی و کمک‌های انسان‌دوستانه در حمایت از بهداشت و درمان کشور کردند.

 

وی با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی چون ماسک و ماده ضدعفونی در روزهای ابتدایی شیوع کرونا اظهارداشت: به همت جوانان کانون فدک مسجد جامع، پارچه و کش مورد نیاز جهت دوخت ماسک تهیه شد و حدود ۳۰۰ ماسک دوخت و جهت توزیع هدفمند تحویل بسیج منطقه داده شد.

 

ملارودی همچنین به تهیه بسته‌های معیشتی جهت کمک‌های مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا اشاره کرد و عنوان داشت: ۱۸ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته چهار میلیون ریال تهیه شد و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع گردید.

 

وی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، حبوبات، روغن، رب گوجه و برخی اقلام بهداشتی بود.

 

ملارودی همچنین به حضور یک نفر از اعضای کانون در بیمارستان انزلی جهت کمک به کادر بهداشت و درمان این شهر خبر داد و اعلام کرد: همچنین جوانان عضو کانون با کمک جمعیت هلال احمر مبادرت به انجام تست کرونا از مسافران و عموم شهروندان در روزهای اوج این بیماری منحوس کردند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا کمک های انسان دوستانه کانون های مساجد گیلان همت جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی