Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده ناجا جلب رضایت و اعتماد مردم را اولویت ماموریت‌های ناجا عنوان کرد و گفت: امروز نگاه پلیس به امنیت، نگاهی اجتماعی و مردم محور است. تاریخ انتشار: 13:00 - 23 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۳۳۸

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده ناجا، نگاه پلیس به امنیت را نگاهی اجتماعی و مردم محور خواند و جلب رضایت و اعتماد مردم را اولویت ماموریت‌های ناجا عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناجا در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان با قدردانی از تلاش و زحمات همرزمان خود در تأمین و ارتقاء امنیت گفت: پلیس با روحیه انقلابی، ولایی و تکلیف مداری خدمت می‌کند.

بیشتر بخوانید: ایستادگی و هوشمندی لازمه موفقیت در عملیات‌های آینده پلیس

وی مسیر و راه نیروی انتظامی را مسیر و اهداف شهدا دانست و بر ترویج و اشاعه این فرهنگ تأکیدکرد.

سردار رضایی، قوای انتظامی کشور را دارای جایگاهی ویژه بین مردم و جامعه اعلام کرد و گفت: به همین دلیل مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نام مقدس بر این سازمان نهاده است.

این مقام ارشد ناجا با بیان این که نیروی انتظامی از موثرترین مؤلفه‌های امنیت در جامعه به شمار می‌رود بر مراقبت، حفاطت و حراست از کارکنان این سازمان بزرگ و مقدس تأکید کرد.

وی در ادامه جلب رضایت و اعتماد مردم را اولویت ماموریت‌های ناجا عنوان کرد و گفت: تمام طرح‌ها و برنامه‌های نیروی انتظامی بر پایه احکام و اصول اسلامی که بر مردم داری تأکید ویژه دارند، استوار است.

سردار رضایی، رفتار مناسب با مردم را از راهبرد‌های دائمی و کاربردی پلیس عنوان کرد و گفت: یک سرباز، منش اسلامی پلیس را برای خانواده و جامعه خود باید به الگو ببرد.

وی با تاکید بر تحقق پلیس در تراز جمهوری اسلامی گفت: بسیاری از ماموریت‌های نیروی انتظامی بر اساس مطالبات مردم شکل می‌گیرد.

سردار رضایی با اشاره به ضرورت اشراف اطلاعاتی و مدیریت راهبردی پلیس، بر فعال شدن دبیرخانه امام علی (علیه السلام) در استان تأکید کرد.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: امروز نگاه پلیس به امنیت، نگاهی اجتماعی و مردم محور است.

سردار "عبدالله حسنی" فرمانده انتظامی استان سمنان در ابتدای این جلسه برنامه‌ها و تدابیر پلیس در برقراری و تأمین امنیت در این استان را تشریح کرد.

در ادامه این جلسه نیز آخرین وضعیت امنیتی استان سمنان به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس ناجا پلیس جانشین فرمانده ناجا ماموریت های ناجا نیروی انتظامی اعتماد مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • اظهارات سردار رادان درباره چرایی طرح حجاب: چشم مردم به بی‌حیایی عادت کند، غیرت گرفته می‌شود
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»