Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، جوزف بایدن که باید سوم نوامبر آینده با ترامپ برای ورود به کاخ سفید رقابت کند، از همین حالا نگران جرزنی انتخاباتی رئیس جمهوری فعلی آمریکاست. او در گفتگو با برنامه روزانه ترور نوح مدعی شد بزرگ‌ترین ترس و نگرانی‌اش این است که ترامپ نخواهد پس از شکست خوردن در انتخابات کاخ سفید را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن به مجری و کمدین سرشناس گفت: «ترامپ با اینکه خودش پیش‌تر به روش پستی رای داده، حالا نگران این شیوه رای‌گیری است و بدون سند و مدرک دموکرات‌ها را متهم می‌کند می‌خواهند در در انتخابات دستکاری کنند. من حتی به این هم فکر کرده‌ام که اگر ترامپ رای نیاورد و در انتخابات شکست بخورد، نتایج را نمی‌پذیرد و قدرت را تحویل نمی‌دهد اما اطمینان دارم مقام‌های ارشد نظامی مداخله می‌کنند و او را با تمام توان از کاخ سفید بیرون می‌اندازند.»

از سوی دیگر، یکی از مقام‌های ارشد کارزار انتخاباتی ترامپ ادعاهای معاون باراک اوباما را رد کرد و گفت: «ما به همه اطمینان می‌دهیم آقای رئیس جمهوری نتایج انتخابات ۲۰۲۰ را هر چه باشد می‌پذیرد. بایدن می‌کوشد اعتماد به نفس اردوگاه ترامپ را خدشه‌دار کند.» بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها و پیش‌بینی‌ها، ترامپ با حدود ۱۴ درصد آرای کمتر پشت سر بایدن قرار دارد و اگر اوضاع به همین ترتیب پیش برود، بعید است بتواند بار دوم وارد کاخ سفید شود.

پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ هم ترامپ مدعی شده بود دموکرات‌ها در نتیجه انتخابات دستکاری می‌کنند و پس از پیروزی بر هیلاری کلینتن هیچ سند و مدرکی برای ادعای خود ارائه نکرد. او گفته بود میلیون‌ها نفر به شکل کاملا غیرقانونی به نامزد رقیب رای داده‌اند و جالب اینکه با وجود سه میلیون رای بیشتر خانم کلینتن، آقای ترامپ انتخابات را با آرای الکترال برد و وارد کاخ سفید شد.

کد خبر 520785 برچسب‌ها انتخابات 2020 آمريكا آمریکا - دونالد ترامپ آمریکا - جوزف بایدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 2020 آمريكا آمریکا دونالد ترامپ کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از داخل کاخ سفید، با توجه به بررسی تغییرات رسمی در متن سخنرانی‌ها و نظرات کاخ سفید که از سوی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا انجام شده است، وی بیشتر از تعداد سخنرانی‌ها و اظهار نظرات عمومی خود، در طی سخنانش تپق زده یا سخنان نادرست گفته است.
در این گزارش آمده است رونوشت‌های بایدن ۱۴۸ بار در ۱۱۸ بیانیه، سخنرانی یا اظهار نظر که وی امسال تا ۲۴ آوریل انجام داده است، به طور رسمی ویرایش شده اند.
ناتوانی بایدن در باقی ماندن در موضع خود گاهی اوقات به سردرگمی در مورد موضع رسمی کاخ سفید منجر شده است. وقتی صحبت از اطلاعات نادرست به میان می‌آید، مقامات بایدن متوجه می‌شوند که دشمن از آنچه فکر می‌کنند به آنها نزدیک‌تر است.

دیگر خبرها

  • ادعای کاخ سفید: از حمله رژیم صهیونیستی به رفح نگرانیم
  • هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • ۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات