Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:05:46 GMT

آغاز بکار قرارگاه محرومیت زدایی در هلیلان

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۳۴۹۸

آغاز بکار قرارگاه محرومیت زدایی در هلیلان

استاندار ایلام در این آیین گفت: این قرارگاه متشکل از چهار کمیته محرومیت زدایی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی است که باید بصورت ماهیانه تشکیل جلسه داده و روند خدمات دهی و مسایل و مشکلات را بررسی کنند.

سلیمانی دشتکی بر مشارکت بنیادها، ارگان ها و نهادهای قدرتمند سرمایه گذاری برای عملکرد مثبت و موفقیت این قرارگاه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تلاش برای رفع محرومیت در استان را اولویت جدی دولت در این استان عنوان کرد و گفت: در این زمینه رفع محرومیت شهرستان تازه تاسیس هلیلان ویژه است.

وی افزود: یکی از اقدامهای مهم برای رفع محرومیت این شهرستان پتروشیمی هلیلان است که مجوز این پروژه مهم اخذ و رفع مشکلات آن در دست اقدام است.

این قرارگاه چهارشنبه های آخر هر ماه تشکیل جلسه می دهد و آخرین اقدامات انجام شده در بحث محرومیت زدایی مورد بررسی و گفت و گو قرار می گیرد.

از اقدامات مهم قرارگاه رایزنی استاندار ایلام با مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد مستضعفان در دیدار قاسم سلیمانی دشتکی با معاون بنیاد مستضعفان کشور و ایجاد تفاهم نامه برای تحت پوشش قراردادن هلیلان همزمان با شهرستان ملکشاهی بعنوان پایلوت محرومیت زدایی در استان است.

گفتنی است در این سفر استاندار ایلام و همراهان از مناطق محروم هلیلان از جمله روستای میدر و ایستگاه پمپاژ تامین اراضی روستا، روستای پیاز آباد و افتتاح شبکه بهداشت دهستان پیاز آباد و پروژه ۵۰۰ هکتاری باغ زیتون سرچم هلیلان و گلخانه ۱۰ هکتاری شرکت پیشگامان کوثر شهرستان تازه تاسیس هلیلان بازدید بعمل آمد و در دیدار با مردم مسائل و مشکلات منطقه از نزدیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهرستان تازه تاسیس هلیلان با جمعیتی بالغ بر ۲۴ هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

بخش هلیلان تا بهمن ماه سال گذشته جزو شهرستان چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد.

برچسب‌ها ایلام قاسم سلیمانی دشتکی چرداول دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام قاسم سلیمانی دشتکی چرداول دولت ایلام قاسم سلیمانی دشتکی چرداول دولت محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳، با گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول (۱۰- ج) در خصوص اعتبارات استانی موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در توضیح این بخش،گفت: این جدول مربوط به اعتبارات استانی است که ریالی در آن تغییر نکرده است. در بخشی از جدول آمده که حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بودجه های جهادی اختصاص داده شود که به طور مساوی بین تمام استان‌ها تقسیم می شود.

کد خبر 6092737 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی