Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:57:31 GMT

نمایشگاه صنایع دستی در پایانه دریایی بندرانزلی برپا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۵۴۰۸

نمایشگاه صنایع دستی در پایانه دریایی بندرانزلی برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این نمایشگاه محصولات تولید هنرمندان صنایع دستی شهرستان انزلی شامل حصیر بافی، سفالکاری، آینه کاری، تولید گل و گیاه، رشتی دوزی، تولید لباس‌های محلی گیلان با همت گروه روگا به سرپرستی خانم محبوبی و با حمایت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندرانزلی به معرض دید و فروش عموم شهروندان و مسافران درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه ۲۰ هنرمند در ۲۰ غرفه محصولات خود را به معرض نمایش گذاشتند و بازدید کنندگان از این نمایشگاه می‌توانند در صورت تمایل به صورت مستقیم و بدون واسطه صنایع دستی مورد علاقه و نیاز خود را از تولید کننده خریداری کنند.

این نمایشگاه علاوه بر صنایع دستی سه غرفه خوراک محلی شامل دو غرفه پخت آش و یک غرفه پخت نان کشتا نیز به بازدید کنندگان عرضه می‌شود.

این نمایشگاه به مناسبت هفته صنایع دستی برپاشده اما برگزار کنندگان آن در تلاشند تا برپایی این نمایشگاه تا پایان تابستان ادامه داشته باشد.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به پایانه دریایی اداره بنادر و دریانوردی گیلان واقع در میدان گمرک جنب پل تاریخی غازیان مراجعه کنند.

کد خبر 4947776

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان انزلی صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین آتش سوزی ایلام سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره یاسوج صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر دوشنبه ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران که برای روز سوم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، با همراهی علیرضا فخاری، استاندار تهران و تیم اقتصادی از این رویداد اقتصادی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وحیدی با حضور در غرفه استان تهران مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه توانمندی های این استان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است که در این بازدید که با حضور محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، برگزار شد نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و چالش های پایتخت در حوزه اقتصادی را برای وزیر کشور بازگو کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور ایران است که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره آن از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و ای رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092286

دیگر خبرها

  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد