Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - بسیاری از بازیکنان مشهور شاغل در 5 لیگ معتبر اروپایی از فصل آینده وارد آخرین سال از قراردادشان با باشگاه های خود می شوند. در همین راستا وبسایت ترنسفرمارکت ترکیب تیم منتخب بازیکنان حاضر در لیگ برتر، سری آ، لالیگا و بوندس لیگا را که قراردادشان با باشگاه های خود در سال 2021 به پایان می رسد، به شرح تصاویر زیر منتشر کرد:

ترکیب تیم منتخب بازیکنان شاغل در لیگ برتر که قراردادشان با باشگاه های خود در سال 2021 به پایان می رسدترکیب تیم منتخب بازیکنان شاغل در لالیگا که قراردادشان با باشگاه های خود در سال 2021 به پایان می رسدترکیب تیم منتخب بازیکنان شاغل در سری آ که قراردادشان با باشگاه های خود در سال 2021 به پایان می رسدترکیب تیم منتخب بازیکنان شاغل در بوندس لیگا که قراردادشان با باشگاه های خود در سال 2021 به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!