Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:48:52 GMT

صفحه استان قم در پایگاه اطلاع رسانی فهما رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۵۸۱۳

صفحه استان قم در پایگاه اطلاع رسانی فهما رونمایی شد

ایسنا/قم آیین رونمایی از صفحه استان قم در پایگاه اطلاع رسانی «فهما» با حضورمدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم و جمعی از مدیران ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به هدف از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی فهما گفت:  بعد از استقرار فهما نیازمند اطلاع رسانی دقیق در این حوزه هستیم؛ هرچند ماخبرگزاری شبستان را داریم که در انعکاس اخبار کانون های مساجد هم موفق بوده است ولی از آنجا که خبرگزاری شبستان تعریف خاص خبرگزاری در همه ی زمینه ها و با گستره ی بین الملل را دارد انعکاس اخبار کانون ها بخشی از فعالیت این خبرگزاری است، یک پایگاه اطلاع رسانی نیز برای فهما  لازم بود که تنها خبرهای فهما منتشر شود و همه استان ها یک صفحه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این نشست «سید موسی حسینی کاشانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: همیشه معمولا جایگاه قم در برنامه های فرهنگی و هنری ویژه بوده است.
وی در ادامه سخنان خود از فعالیت های خبرگزاری شبستان نیز تقدیر و خاطرنشان کرد:خبرگزاری شبستان در برند سازی فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد موفق بوده است اما سایت فهما هم لازم بود تا آن دسته از مخاطبینی که فعالیت مساجد را دنبال می‌ کنند از این طریق به اطلاعات خاص مسجد و کانون دست پیدا کنند، البته نیاز مخاطب خیلی مهم است تا ما بتوانیم اطلاعات را در اختیار آنها قرار بدهیم بنابراین درجه اول، ایجاد احساس نیاز است.
گفتنی است، در این نشست مسؤولان و معاونان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قم نیز حضور داشته و به ارائه بحث و نظر در موضوع فهما پرداختند و در نهایت نیز صفحه استان قم در فهما رونمایی شد.
یادآور می‌شود، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور پس از سال‌ها با راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی فهما دارای سایت اطلاع رسانی مستقل شد؛ این پایگاه دارای زیر پرتال های جداگانه به نشانی اینترنتی http://fahma.org برای تمامی استان ها می باشد.
این پایگاه اطلاع رسانی بستر مناسبی را جهت انعکاس فعالیت های گسترده ستاد استان قم و کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان فراهم نموده که برنامه های شاخص و ویژه در آن اطلاع رسانی می شود.
این پایگاه دارای قابلیت بارگذاری پوسترهای تبلیغاتی و ارتباط صفحات استانی به دیگر سامانه‌های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از قبیل سامانه بچه های مسجد است. بخش چندرسانه‌ای، فیلم و گالری تصاویر از دیگر بخش‌های این پایگاه می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری رویداد ملی فهما ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد پایگاه اطلاع رسانی خبرگزاری شبستان مساجد استان استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورا در تذکری با تبریک روز جهانی ماما اظهار داشت: تذکر امروز بنده در خصوص ضرورت تعیین مدیرعامل سازمان میادین میوه و تربار شهرداری تهران است که بعد از تغییرات مدیریتی که در سازمان میادین میوه و تربار صورت گرفت، برای این سازمان از دیماه سال گذشته سرپرستی تعیین شده که هم اکنون نیز در حال فعالیت است. ضمن خسته نباشید به ایشان که عملکرد خوبی در این مدت داشته است، از شهردار تهران می خواهم وضعیت مدیریت این سازمان را تعیین و تکلیف نماید.

وی ادامه داد: لازم است شهرداری به بند "د" ماده ۱۳ اساسنامه سازمان میادین میوه و تربار شهرداری تهران مصوب آبان ۱۴۰۲ در انتصاب فرد مورد نظر مورد توجه کند که در آن قید شده است انتخاب مدیرعامل سازمان از بین افراد واجد شرایط با حداقل مدرک کارشناسی ارشد و داشتن ۵ سال سابقه مدیریتی و اجرایی مرتبط که حداقل ۳ سال آن سابقه کار در شهرداری تهران باشد. سرپرست فعلی سازمان این شرایط را ندارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکر دیگری گفت: به استناد بند ۲۳ قانون وظایف شوراهای اسلامی است. همانطور که در روزهای اخیر شاهد بودیم بخش قابل ملاحظه‌ای از پارک لاله که گفته می‌شود ۳ هزار متر است توسط شهرداری حصار کشی شده و بر اساس اخباری که به صورت غیر رسمی از شهرداری شنیده‌ایم قرار است در آن مجموعه فرهنگی ساخته شود و تاکید داشتند که ساخت این مجموعه بدون قطع درختان صورت خواهد گرفت.

وی گفت: شهرداری منطقه عنوان می‌کند که این اقدام توسط سازمان بوستان ها صورت گرفته ما نقشی نداشتیم، اما دستور توقف داده‌ایم. سئوال بنده این است وقتی گفته می شود بدون قطع درختان یعنی در این محوطه بزرگ حدود ۳ هزار متر که حصار کشی شده هیچ درختی وجود ندارد.

نجفی ادامه داد: این با واقعیت تطابق ندارند و پارک لاله فاقد فضای این چنینی است که در آن درختان تنومند وجود نداشته باشند. البته گویا ظاهرا با پیگیری‌های اعضای شورا دستور توقف هرگونه اقدامی توسط معاون خدمات شهری صادر شده، اما وجود این حصار و اخباری که در خصوص ساخت و ساز در این پارک منتشر شده است نگرانی هایی برای شهروندان به وجود آورده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: از شهردار تهران می خواهم به فوریت نسبت به اطلاع رسانی درست و دقیق نسبت به این موضوع اقدام و دستور دهند تا حصارهایی که در این پارک کشیده شده است را بردارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه