Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:50:57 GMT

استاندار خراسان جنوبی: شهرداری‌ها درآمدزایی کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۶۲۲۴

استاندار خراسان جنوبی: شهرداری‌ها درآمدزایی کنند

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان در جمع مدیران بخش دستگردان شهرستان طبس و در پاسخ به مطالبات شهردار عشق‌آباد افزود: درآمدزایی شهرداری‌ها ضمن اینکه باعث خودکفایی آنها می‌شود، موجب می‌شود فشار زیادی به مردم وارد نشود.

وی از سفر قریب الوقوع معاون عمرانی وزیر کشور به استان خبر داد و گفت: سفر دکتر جمالی‌نژاد با هدف پیگیری مشکلات شهرداری‌ها و بررسی نیاز شهرداران انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: معاون عمرانی وزیر کشور در نشست شهرداران استان نیز که به میزبانی فردوس برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت. 

وی گفت: به منظور رفع مشکلات موجود، برنامه‌ای برای کمک به شهرداری‌های استان تنظیم کرده و به معاون وزیر کشور ارائه خواهیم‌ کرد.

معتمدیان به خرید ۱۹ بیل‌ بکهو (خودرو راهسازی) برای شهرداری‌های استان اشاره و اظهار داشت: از آنجا که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در حال‌ حاضر سودآوری و درآمدی ندارند، برای توانمندسازی آنها مصمم هستیم. 

وی تصریح کرد: چنانچه شهرداران پیگیری کنند، می‌توانند برای شهرداری‌ها درآمد پایدار ایجاد کنند و استانداری هم در این زمینه مساعدت می‌کند. 

استاندار خراسان جنوبی که برای همراهی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های متعدد به طبس رفته بود، بازدید سرزده از بخش دستگردان را نیز در برنامه خود قرار داد و به دیدار مدیران بخش رفت.

حضور استاندار در جمع مردم عشق آباد

استاندار خراسان جنوبی درخصوص مسایل و مشکلات موجود با مردم عشق آباد به گفت و گو پرداخت. 

وی در جمع مردم حاضر در مسجد حضرت صاحب‌ الزمان (عج) عشق آباد حضور یافت و پس از استماع درخواست‌های مردم، رسیدگی و توجه بیشتر برای افزایش فضای سبز شهری در عشق‌آباد را خواستار شد. 

معتمدیان نسبت به تعیین تکلیف برخی مشکلات نیز دستورات لازم را صادر کرد.

مدیران حاضر و نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی بخش دستگردان از اجرایی شدن برخی مصوبات سفر گذشته استاندار تشکر کردند. 

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز با اذعان به خدمات جهادی استاندار در مناطق مختلف استان تصریح کرد: در دوره مدیریت ایشان، خدمات شایسته ای انجام گرفته است.

حجت الاسلام مجید نصیرایی افزود: این روحیه جهادی و حرکات انقلابی قابل قدردانی است و دعای خیر مردم همراه این گونه مسوولان خواهد بود.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه صبح پنجشنبه ۲۲ خرداد با هدف بررسی میزان پیشرفت پروژه‌هایی که در قالب سند توسعه میان مدت استان تدوین شد، همچنین افتتاح چند طرح عمرانی و امضای تفاهم‌نامه‌های توسعه‌ای وارد خراسان جنوبی در شهرستان طبس شد و برخی طرح‌ها را در شهرستان بشرویه افتتاح کرد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

برچسب‌ها محمدصادق معتمدیان خراسان جنوبی اعتبارات طبس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی اعتبارات طبس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خراسان جنوبی اعتبارات طبس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور استاندار خراسان جنوبی شهرداری ها عشق آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود گفت: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی پس از مستقل شدن در بسیاری از شاخص‌ها عقب ماند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احداث بیمارستان مادر و کودک، خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال ساخت این بیمارستان درون شهر بودیم اما به دلایلی اتفاق رقم نخورد.

مهدی شهریاری، منتخب مردم بجنورد در مجلس نیز در این مراسم تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات مختلفی ارائه شده که همه این خدمات مربوط به جمهوری اسلامی است و نباید آن را مختص یک دولت دانست.

وی اضافه کرد: سرانه تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشور است.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی جانمایی بیمارستان مادر و کودک را نامناسب دانست و تاکید کرد: مردم استان باید دسترسی راحت‌تری به این بیمارستان داشته باشند.

شهریاری از کمبود پزشک متخصص در استان گلایه کرد و گفت: خراسان شمالی در عموم شاخص‌ها محروم است.

کد خبر 748468

دیگر خبرها

  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد