Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- یوگو نام خودرویی است که حداقل در کشورمان برای مخاطب چندان آشنا نیست. این محصول به عنوان یک هاچ بک کوچک 3 درب و 2 درب کانورتیبل در فاصله سال های 1977 تا 2008 در کارخانه زاستاوا کورال یوگسلاوی روی خط تولید قرار داشت.

یوگو در ایتالیا طراحی شد و به نوعی آنرا نمونه کوچک شده فیات 128 می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب آنکه در فاصله سال های 1985 تا 1992 برابر با 141651 دستگاه از این محصول در بازار آمریکا به فروش رسید! و نقطه اوج بازار آن به سال 1987 مربوط می شود که فروش 48812 دستگاه یوگو در کشور مذکور گزارش شده است.

فیات 128

یوگو با توجه به مدل از 825 تا 920 کیلوگرم وزن داشت و در بخش پیشرانه آن نیز نمونه های 0.9، 1، 1.1 و 1.3 لیتری 4 سیلندر با جعبه دنده های 4 و 5 سرعته دستی و همچنین 3 سرعته اتوماتیک هماهنگ شد.

اما به تازگی تصاویری از یوگو مدل 1986 منتشر شده که دیگر نمی توان تصور یک هاچ بک کوچک ضعیف را در رابطه با داشت! زیرا سوژه ای برای برنامه های یک تیونر شده است! در این پروژه 2 موتور 8 سیلندر کادیلاک ال دورادو روی یوگو نصب شده؛ یکی در محل استاندارد قرارگیری موتور و دیگری در صندوق عقب!

هر یک از این موتورها 480 اسب بخار خروجی دارد و در هماهنگی با هم، مجموع خروجی نزدیک به 1000 اسب بخار می شود. برای کنترل دما و خنک سازی موتورها نیز از یک سیستم مستقل برای هر دو استفاده می شود.

این محصول برای فروش با برچسب قیمت 25500 دلاری معرفی شده است.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*سوپر کوپر؛ هیولای کوچک از کالیفرنیا! (+تصاویر) *متفاوت ترین فیات 500؛ یک مینیاتوری واقعی! (+تصاویر) *هدیه 70 سالگی با هاچ بک آتشین ایتالیایی! (+فیلم و تصاویر) *استرادا؛ وانت 13 هزار دلاری فیات/ پیکاپی برای خانواده و رانندگی در شهر(+تصاویر)

 

لینک کوتاه: asriran.com/0034ep

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فیات عصرایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی