Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - پس از تساوی 0-0 یوونتوس و میلان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، استفانو پیولی گفتگویی با خبرنگاران داشت. یوونتوس در مجموع دو بازی رفت و برگشت به لطف تساوی 1-1 در سن سیرو، راهی فینال کوپا ایتالیا شد.

استفانو پیولی در مصاحبه ای با رای اسپورت گفت:

ناامیدی پیولی از ناکامی میلان در رسیدن به فینال کوپا ایتالیا

ناامیدکننده است که باید این را بگویم اما آن پنالتی یوونتوس در سن سیرو، نتیجه دو بازی رفت و برگشت را تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشار بازی مالکانه و حفظ توپ یوونتوس را حس کردیم. در صحنه پنالتی و سپس اخراج [آنته ربیچ] بسیار ساده و بی تجربه نشان دادیم. پس از این صحنه ها بسیار خوب بازی کردیم و 2-3 موقعیت گلزنی داشتیم. اگر یکی از این موقعیت ها به گل تبدیل می شد ...

اختلاف میلان با یوونتوس ناچیز بود

بسیار حیف شد چون رسیدن به فینال، هدف ما بود اما موفق نشدیم. حالا باید از طریق سری آ سهمیه لیگ اروپا را کسب کنیم. دو تیم در مجموع بازی های رفت و برگشت، اختلاف بسیار کمی داشتند و هر دو بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافت. فقط به خاطر گل خورده در خانه، مجبور بودیم امشب گلزنی کنیم. عمکرد بسیار خوبی در خط دفاعی داشتیم و ثابت کردیم می توانیم در کارهای دفاعی مستحکم ظاهر شویم. برای پیشروی در ادامه فصل به این ویژگی نیاز داریم.

واقعا ناامید هستیم چون می خواستیم در فینال حضور داشته باشیم. حالا فقط به کمی ثبات بیشتر نیاز داریم. در بسیاری از دیدارهای خانگی خود در طول فصل، نتایجی که شایسته آن بودیم را کسب نکردیم چراکه در تمام کنندگی دقیق نبودیم و از فرصت ها بهترین استفاده را نکردیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. آتالانتا در فینالی که تقریبا سه هفته دیگر در ورزشگاه المپیکو برگزار می شود، به مصاف یوونتوس خواهد رفت. جانلوکا اسکاماکا مهاجم آماده آتالانتا و مانوئل لوکاتلی هافبک یوونتوس، دو غایب بزرگ بازی فینال هستند.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا به دلیل محرومیت نمی توانند تیم های خود را در دیدار فینال همراهی کنند. طبق قانون کوپا ایتالیا، هر بازیکن با دریافت دو کارت زرد، از بازی بعدی محروم می شود. گفتنی است آتالانتا برای سومین بار طی سالیان اخیر تحت هدایت گاسپرینی به فینال این رقابت ها می رسد. آنها در فصل 2018/19 مغلوب لاتزیو شدند و در فصل 2020/21 مقابل همین یوونتوس در فینال شکست خوردند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم