Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: با حضور و مشارکت مردم، کمک‌های اهداء شده در  رزمایش همدلی از ۱۰ میلیارد تومان گذشت و همچنان شاهد استمرار کمک‌های مردمی در اقصی نقاط استان هستیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: تاکنون ۲۶۸ هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از سه میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان و ۳۲ هزار و ۱۲۹ بسته غذایی به ارزش بیش از شش میلیارد و ۱۸۴ میلیون تومان میان نیازمندان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی افزود: با مشارکت مردم در اقصی نقاط استان آشپزخانه‌های مختلفی برای طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان راه اندازی شد که علیرغم برنامه ریزی انجام شده برای راه اندازی ۵۲ اشپزخانه، تعداد آشپزخانه‌ها به ۷۳ مورد رسیده است.

به گفته او، در طبخ و توزیع غذای گرم شهر‌های آبیک، الوند، تاکستان به ترتیب با ۴۵ هزار، ۴۱ هزار، ۲۴ هزار عذای توزیع شده و الوند و قزوین به ترتیب با بیش از شش هزار و چهار هزار بسته غذایی توزیع شده در صدر جدول فعالیت‌های این بخش بوده اند.

فرهادی یادآورشد: کار امدادرسانی به نیازمندان همچنان ادامه دارد و کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های اقشار مختلف مردم به نیازمندان است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین رزمایش همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دانش آموزان هم ضمن فرا گرفتن درس عملی نوعدوستی و انفاق از معلم هایشان به تقدیر از محبت و همدلی آن‌ها پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان