Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیر عامل فروشگاه رفاه از به کارگیری حدود ۱۰۰۰ نیروی کار در فروشگاه‌های رفاه کشور خبر داد.

رسول محمدی در مراسم افتتاح فروشگاه رفاه در مجتمع دنیای آرزو در ساری در پاسخ به ارائه برنامه های فروشگاه رفاه در سال جهش تولید، اظهار کرد: در سال جهش تولید یکی از ابزارهای رونق این امر دسترسی مردم به کالاهای ایرانی بوده و تلاش بر این است که با ارتباط ۳ هزار تولید کننده‌ بزرگ ایرانی بتوانیم کالاهایی با کیفیت خوب و قیمت مناسب به دست هموطنان برسانیم و از این طریق دین خود را به جهش تولید ادا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فروشگاه رفاه در دنیای آرزو نزدیک به ۴ هزار مترمربع مساحت دارد، افزود: در سلسله افتتاحیه های عید فطر این فروشگاه، ۱۲ فروشگاه جدید در شهرهای اصفهان، تبریز، رشت، تهران، ساری و قزوین نیز افتتاح خواهیم داشت.

مدیرعامل فروشگاه رفاه با بیان اینکه این فروشگاه بزرگترین فروشگاه رفاه در خطه‌ سرسبز شمال کشور است، خاطرنشان کرد: طی همین مدت ۹۸۷ نفر از جوانان بکارگیری شده و امیدواریم تا پایان سال ۱۲۰ فروشگاه جدید دیگر به مجموعه‌ فروشگاهی رفاه اضافه کنیم.

محمدی گفت: ما برنج مازندران را نیز با برند رفاه، بسته‌بندی و توزیع کردیم و در این راستا از کشاورزان و تامین‌کنندگان برنج مازندران که با ما نهایت همکاری و همراهی را داشتند، تشکر داریم.

مدیرعامل فروشگاه رفاه ادامه داد: امسال همزمان با هفته مازندران در فروشگاه زنجیره‌ای رفاه محصولات دیگر مازندران در کل کشور عرضه خواهیم کرد.

وی افزود: بر اساس توافق با سازمان بازنشستگی هر چهار ماه یکبار با بهره نزدیک به صفر درصد کارت‌های آن‌ها شارژ می‌شوند که بازپرداخت آن یک دوره چهار ماهه است.

محمدی افزود: فروشگاه‌های استان مازندران از نظر رتبه جزء تیپ یک و دو فروشگاه رفاه است و با توجه به تراکم جمعیتی که دارد ما برنامه وسیع‌تری در این استان داریم.

عباسعلی رضایی فرماندار ساری نیز در این مراسم گفت: به دلیل شیوع کرونا به هیچ سازمان و دستگاهی تا این لحظه اجازه برگزاری مراسمی داده نشده بود اما به دلیل اهمیت موضوع، این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه کیفیت مطلوب و قیمت از ارکان مهم در فروشگاه ها است، گفت: اگر شعبات رفاه به صورت زنجیره‌ای در همه ی شهر های مازندران رقم بخورد امکان دسترسی مردم به خدمات آسان تر خواهد شد.

فرهادشاهسوارانی مدیرعامل مجتمع دنیای آرزو نیز گفت: رفاه به دنیای آرزو رسید و امیدواریم دنیای آرزو نیز به رفاه برسد.

وی افزود: به دلیل شرایط کرونا مراسم افتتاح با رعایت پروتکل های بهداشتیو با تعداد محدود افتتاح شد.

مدیرعامل مجتمع دنیای آرزو افزود: بسیاری از کشورهای دنیا در حال مبارزه با کرونا هستند و ضعف آنها در تامین معیشت مردم مشخص شد به طوریکه صف های طولانی و نبود مواد غذایی کافی بر مشکلات مردم در کرونا دامن زد، اما فروشگاه رفاه در این اپیدمی همزمان همراه با کمک دولت‌مردان دغدغه معیشت مردم را به حد اقل رسانده و دنیای آرزو بستری را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم فراهم کرده است.

شاهسوارانی  گفت: ۲ شهربازی نیز در این مجتمع افتتاح  تا یک مجتمع رفاهی تفریحی رقم بخورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه رفاه دنیای آرزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان «هفته کار و کارگر» نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

وی شعار هفته کارگر امسال را «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» عنوان کرد و افزود: هشتگ هفته کار و کارگر در فضای مجازی «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است، خاطرنشان کرد: به‌مناسبت هفته کار وکارگر بیش از ۳۰۰ برنامه در استان با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برگزار می‌شود.

باقری تصریح کرد: غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در سراسر استان، برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان و تجلیل از بیش از ۲۰ کارگر نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه، مسئول ایمنی نمونه، خانه بهداشت کارگری برتر، برگزاری مانور ایمنی در کارگاه‌های پرخطر در سراسر استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری، برپایی میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری، دیدار کارگران و نمایندگان جامعه کار و تولید استان با مسئولان ارشد استان و برگزاری یادواره شهدای کارگری استان در شهرستان سوادکوه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان است.

وی با اشاره به اینکه نیروی کار مهمترین سرمایه کشور است، بیان کرد: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرمخاطب ترین گروه هدف شعار امسال بنام جهش تولید با مشارکت مردم است و برای رفع مشکلات کارگری استان تلاش می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران احیای تعاونی‌ها را به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد اعلام کرد و افزود: در نامگذاری سال جاری، به مقوله «مشارکت مردم» در جهش تولید توجه شده است و تاکید بر این مهم، به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌ها است.

باقری گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی تک‌تک آحاد جامعه و به‌ویژه بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کنیم.

کد خبر 6087411

دیگر خبرها

  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم