Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:01:24 GMT

رستورانی در بام تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۸۵۹۸

رستورانی در بام تهران

شاید بهترین از نظر هر شخصی معنایی داشته ‌باشد. برخی از افراد حضور در طبیعت را ترجیح می‌دهند و برخی دیگر رستوران‌های شیک را دوست دارند؛ اما همه اشخاص رویدادهای مهم زندگی خود را در یک فضای شیک و خاص برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رستوران تهران، بهتر است یکی از بهترین رستوران برای برگزاری مهمانی را بشناسیم تا در مواقع لزوم بهترین‌ها انتخاب ما باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رستوران بین یک مجموعه کامل جهت پذیرایی از مهمانان خاص شماست که با یک طراحی زیبا و منحصربه‌فرد کافه و رستوران را در کنار یکدیگر گنجانده ‌است. این طراحی خاص و منحصربه‌فرد باعث می‌شود این مکان مورد پسند قشر زیادی از افراد قرار بگیرد، اما تنها این مورد جهت عنوان بهترین کافی نیست. عجله نکنید! مواردی که در ادامه می‌خوانید این ادعا را ثابت خواهند کرد.

امکانات یکی از بهترین رستوران‌های تهران

در شهر بزرگ و مدرنی همچون تهران که رستوران‌ و کافی‌شاپ‌های زیادی در آن وجود دارد کسب عنوان یکی از بهترین رستوران‌های تهران قطعاً سخت و دشوار و نیازمند توجه به‌تمامی نیازهای مشتریان است و سرو غذای خوشمزه و بهره‌گیری از سرآشپزان حرفه‌ای و بنام به‌هیچ‌عنوان کافی نیست. تهران بین جهت کسب این عنوان بسیار تلاش کرده ‌و مواردی که در ادامه می‌خوانید تنها بخشی از نتایج این تلاش هوشمندانه بوده ‌است.

لابی زیبا و شکیل

رستوران تهران بین که به‌جرات می‌شود آن را یکی از بهترین رستوران‌های تهران نامید در پنت هاوس برج عرفان واقع‌ شده‌؛ بنابراین مهمانان به‌محض ورود به برج با یک لابی بسیار شیک مواجه می‌شوند که نوید لحظات جذاب و به‌یادماندنی را خواهد داد. این بخش از برج عرفان با لوسترها و تزئینات زیبا و خاص آراسته‌ شده‌اند و نورپردازی بسیار تاثیر گذاری دارد.

ورودی رستوران تهران بین جهت رفاه حال مشتریان عزیز از همان خروجی آسانسور کاملا متمایز شده‌ است.

پارکینگ و آسانسور اختصاصی تهران بین

با وجود ترافیک بالا و شلوغی شهر تهران اگر رستورانی پارکینگ اختصاصی نداشته ‌باشد مشتریان بدون شک با مشکلات فراوانی روبه‌رو خواهند شد که هر چه قدر کیفیت خدمات و غذای آن بالا باشد بازهم جایگزین این نقطه‌ضعف نخواهد شد. علاوه بر پارکینگ مسئله استفاده از آسانسور نیز در روزهای شلوغ‌ کاری بسیار با اهمیت است. به همین جهت ۶ آسانسور در دو سمت مختلف پارکینگ تعبیه‌ شده ‌است تا مهمانان عزیز با مشکلی از این بابت نیز روبه‌رو نشوند.

رزرو آنلاین با امکانات منحصربه‌فرد

رزرو آنلاین رستوران با امکاناتی از قبیل مشاهده فیلم میزها و تماشای سه‌بعدی محیط رستوران به‌صورت مجازی و بررسی منوهای کافه و رستوران از جمله امکاناتی است که تنها در تهران بین به مشتریان ارائه می‌شود و کمتر رستورانی در حال حاضر این قابلیت‌ها را پیش از رزرو فراهم می‌کند.

منظره‌ای به وسعت تهران بزرگ

 این رستوران در محله سعادت‌آباد و در مجاورت اتوبان نیایش قرار دارد و به همین خاطر از بالای برج عرفان زیبایی‌های شهر تهران قابل‌ رؤیت است. سراسر رستوران و کافه با شیشه‌های بلند پوشانده شده‌ تا این زیبایی به‌خوبی خودنمایی کند و فضایی زیبا و جذاب را به تصویر بکشد.

فضایی مناسب جهت برگزاری مهمانی و همایش

رویدادهای مهمی همچون همایش‌های مهم و سرنوشت‌ساز و قرارهای مهم کاری باید در فضایی زیبا برگزار شود که جایگاه و منزلت مهمانان به‌خوبی رعایت شده ‌باشد. تهران بین با امکانات بسیار خاص و به‌روز و طراحی لاکچری که دارد جهت اینگونه مراسم مناسب است و به همین خاطر یکی از بهترین رستوران‌ها برای برگزاری مهمانی محسوب می‌شود.

علاوه بر همایش‌ها روزهای خاصی در زندگی افراد وجود دارند که خاطره آن‌ها در تمامی طول عمر در یاد افراد حک می‌شوند. جهت برگزاری این قبیل مناسبات انتخاب یک فضای دل‌انگیز بسیار اهمیت دارد. با انتخاب تهران بین به‌عنوان میزبان خود یک خاطره به‌یادماندنی برای خود و عزیزانتان خواهید ساخت.

بوفه مخصوص صبحانه

درست است که قرارهای مهم کاری معمولاً در وعده ناهار و شام انجام می‌شوند، اما صرف وعده صبحانه نیز بسیار مهم است. بسیاری از افراد تمایل به‌صرف این وعده مهم غذایی ندارند و معمولاً از آن صرف‌نظر می‌کنند یا امکان دارد که یک نوشیدنی مختصر را انتخاب کنند.

حتی همین افراد نیز اگر با یک منوی متنوع متشکل از ۱۰۰ نوع غذای گرم و سرد و در یک فضای عالی و دل‌انگیز همچون کافه‌رستوران تهران بین مواجه شوند قطعاً اشتهای زیادی پیدا خواهند کرد. صرف یک صبحانه عالی و کامل در کنار کسانی که دوستشان دارید را در یک منظره عالی و جذاب از شهر تهران از دست ندهید.

تهران بین یک انتخاب عالی جهت رویدادهای مهم

در این نوشته سعی کردیم گوشه‌ای از امکانات و خدماتی را که بهترین رستوران تهران به مشتریان خود ارائه می‌کند معرفی کنیم. این آشنایی سبب می‌شود افراد بدون نگرانی و استرس از چگونگی برگزاری مراسم در رویدادهای مهم زندگی خود حضور پیدا کنند و برای خود و آنان که دوستشان دارند لحظات شاد و زیبایی بسازند.

اگر افتخار میزبانی خود را به تهران بین و بهترین کافه‌رستوران تهران بزرگ بسپارید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیط آرام و دلپذیر رستوران و انواع دسر و نوشیدنی‌های مخصوص فصل در کافه برای شما عزیزان سرو خواهد شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رستوران تهران بین رستوران لاکچری بهترین رستوران تهران رویدادهای مهم رستوران تهران تهران بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # وحید شمسایی ، فوتسال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی (فیلم)
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • طرز تهیه اکبرجوجه با آب نمک به سبک رستورانی
  • طرز تهیه اکبر جوجه با آب نمک به سبک رستورانی + راز خوشمزگی و نرم شدن گوشت جوجه
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • ببینید | منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران