Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام از اهداء سه دستگاه ونتیلاتور پیشرفته به این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، دکتر الهام باستانی با اعلام این خبر اظهارداشت: تعداد ۲ دستگاه ونتیلاتور بالغین و اطفال و تعداد ۲هزار ماسک n95 از سوی انجمن خیریه نیک‌نامان جمشید تهران و یک دستگاه ونتیلاتور بالغین و اطفال از سوی انجمن خیریه یاران دانش و مهر به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام اهداء گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: ارزش ریالی این ۳ دستگاه ونتیلاتور پیشرفته اهدایی ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است که به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام تحویل داده شده است.

رییس بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام یادآور شد: این دستگاههای ونتیلاتور پیشرفته با هماهنگی هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت خریداری شده و در این بیمارستان نصب گردیده و در مسیر خدمات رسانی به بیماران قرار گرفته است.

اودر پایان از پیگیری‌های دلسوزانه دکتر عباس قیصوری معاون درمان دانشگاه در راستای اختصاص این دستگاهها به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام تقدیر نمود و از خیرین سلامت نیز به واسطه اهداء این دستگاهها قدردانی به عمل آورد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماسک بیمارستان امام ایلام بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام دستگاه ونتیلاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله، که به علت خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

وی افزود: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

دیگر خبرها

  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • مطهری امام