Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فرانسوی پیشین شیاطین سرخ از رشد فنی و شخصیتی شماره 10 فعلی این تیم می گوید. 

طرفداری - لوئیس ساها اعتقاد دارد تغییر نگرش مارکوس رشفورد از او یک رهبر واقعی در ترکیب منچستریونایتد می سازد.

به گزارش سایت گل، رشفورد با 14 پاس گل و 4 پاس گل در 22 مسابقه لیگ برتری، قبل از مصدوم شدن در ماه ژانویه پر بازده ترین فصل دوران حرفه ای خود را سپری می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نگرانی وجود داشت که فصل 20-2019 برای او به پایان رسیده باشد ولی وقفه سه ماهه مسابقات به خاطر شیوع ویروس کرونا این فرصت را به او داد تا برای مسابقات پایان فصل آماده شود. مهاجم تیم ملی انگلیس در این مدت بیکار ننشست و به انجام امور خیریه برای کمک به نیازمندان پرداخت.

رشفورد کاپیتان آینده منچستریونایتد خواهد بود

ساها تحت تاثیر اخلاق حرفه ای رشفورد، در مورد این بازیکن 22 ساله گفته است:

بله به نظرم رفتار، انگیزه و ثبات به معنای واقعی، همه این ها ویژگی های مورد نیاز برای رهبری هستند. گاهی رهبری کردن یک تیم برای یک مهاجم سخت است. کسی که می خواهد این نقش را ایفا کند، به سه شاخصه یاد شده احتیاج دارد: ثبات، انگیزه و استعداد. چیزی که اهمیت بالایی دارد، جسارت داشتن برای فریاد زدن سر دیگران است. همه این ها ضروری هستند. آن ها همان زمینه کاری را که من در دوران بازی خودم داشتم در اختیار ندارند. من روی کین، فیل نویل، گری نویل، ریو فردیناند، نمانیا ویدیچ، پاتریس اورا، پل اسکولز، رایان گیگز و همه این ها را کنار خودم داشتم. می توانستم به آن ها تکیه کنم. قطعا چهار-پنج بازیکن هستند که برای اوله گونار سولسشر اهمیت زیادی دارند. بر طبق آمار رشفورد می توانم بگویم او دیگر یک جوان نیست و این به خاطر آن است که از سن بسیار پایین کارش را شروع کرد. او یکی از بازیکنان اصلی انگلیس است. حالا می توانیم ببینیم که او به یک رهبر درست و حسابی تبدیل شده است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو پس از ۴ سال تصمیم به جدایی از این تیم پرتغالی گرفت و پس از پایان فصل، با قراردادی آزاد راهی تیم اینتر میلان ایتالیا می‌شود.

طارمی در سال‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی در پورتو داشت و فصل گذشته با ۲۲ گل به عنوان آقای گل لیگ پرتغال شناخته شد و مورد توجه سران اینتر قرار گرفت. در همین زمینه سران پورتو، «تیرنو باری» مهاجم اهل گینه تیم بازل سوئیس را مدنظر قرار داده‌اند تا جایگزین طارمی شود. آنها اعتقاد دارند که «باری» در کنار «اوانیلسون» می‌توانند زوج خطرناکی را در خط حمله این تیم به وجود آورند.

مدیران پورتو از جدایی طارمی مطمئن هستند و پس از پایان مسابقات این بازیکن رسماً راهی اینتر می‌شود تا دومین مهاجم تیم ملی ایران پس از سردار آزمون در سری آ ایتالیا مشغول به فعالیت شود.

کد خبر 6090530

دیگر خبرها

  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی