Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:31:43 GMT

۷ مدرسه با همت خیران در بافت احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۰۰۸۰

۷ مدرسه با همت خیران در بافت احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد واعظی نژاد پیش از ظهر شنبه در آئین کلنگ زنی هفت پروژه مدرسه سازی در شهرستان بافت اظهار کرد: امروز عملیات احداث پنج باب مدرسه یک کلاسه و یک باب مدرسه سه کلاسه در بافت به همت خیر نیکوکار «حسین عباسلو» آغاز شد.

وی با اشاره به مشارکت این خیر در ساخت ۲۲ مدرسه دیگر در استان کرمان اظهار کرد: با احداث مدارس جدید در بافت شمار مدارس ساخته توسط این خیر به ۲۷ باب می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی نژاد زیربنای پنج باب مدرسه یک کلاسه را در مجموع ۴۰۰ متر مربع ذکر کرد و گفت: همچنین مدرسه سه کلاسه گفته شده هم با ۱۹۶ متر مربع زیر بنای آموزشی ساخته می‌شود.

واعظی نژاد با اشاره به نقش این خیر در جبران کمبود فضای آموزشی در روستاهای محروم استان کرمان اظهار کرد: همچنین با مشارکت خیر نیکوکار «محمدرضا کرمانی» برای آموزش و پرورش عشایری بافت یک باب مدرسه شبانه روزی شش کلاسه احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نام این مدرسه امام علی (ع) است، افزود: مدرسه گفته شده با ۴۹۵ متر بنای آموزشی دارای خوابگاه است که در حومه شهرستان بافت ساخته می‌شود.

کد خبر 4948101

منبع: مهر

کلیدواژه: نوسازی مدارس آموزش و پرورش کرمان خیران مدرسه ساز بافت ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها گرگان یاسوج باب مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد