Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@20:54:16 GMT

 پدیده در نوکمپ می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۰۷۰۰

 پدیده در نوکمپ می‌ماند

مدیر لاماسیا و یکی از مدیران ارشد بارسلونا می‌گوید با وجود شایعات، این باشگاه هیچ قصدی برای فروش آنسو فاتی پدیده جوانش ندارد.

به گزارش مشرق، خاویر ویلاخوانا، مدیر لاماسیا و یکی از مدیران ارشد باشگاه بارسلونا در پاسخ به شایعات درباره احتمال جدایی آنسو فاتی از این تیم این شایعات را تکذیب کرده و گفت باشگاه کاتالان هیچ قصدی برای فروش فاتی، پدیده جوان خود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ستاره جوان بارسا در رادار شیاطین سرخ

در روزهای اخیر شایعات درباره انتقال فاتی به اوج رسیده و گفته می‌شود منچستریونایتد به او علاقه زیادی دارد. حتی ادعا شده که یونایتد برای جذب این پدیده 17ساله بارسا به این تیم پیشنهادی 111 میلیون یورویی داده.

اما ویلاخوانا با تکذیب شدید این شایعات گفت آینده آنسو فاتی در بارسا خواهد بود. او در این مورد گفت:" از دید ما همه این داستان‌ها درباره آنسو غیرواقعی است. ما هرگز درباره فروختن او صحبت نکرده‌ایم. ما از بازیکنان آکادمی‌مان برای پول درآوردن استفاده نمی‌کنیم. یکی از اصول ما این است که بازیکنانی که معتقدیم به تیم اول باشگاه راه خواهند یافت را نفروشیم".

این مدیر ارشد بارسا در ادامه افزود:" من معتقدم آنسو اینجا راضی و خوشحال است. او در سالهای آینده به یکی از بازیکنان مهم ما تبدیل خواهد شد".

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فوتبال آنسو فاتی بارسلونا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه لوپاریزین ادعا کرد که پی اس جی از پاسخ رد اولیه بارسا ناامید نشده و قصد دارد لامین یامال را با پیشنهادی اغواکننده از بارسا جدا کند. بر این اساس آنها حاضرند 200 میلیون یورو نیز به بارسلونا بدهند.

این دومین پیشنهاد پی اس جی به بارسا برای یامال بود و آنها بار دیگر تاکید کردند که می خواهند جواهر 16 ساله بارسا را با رقمی هنگفت جذب کنند.

روز گذشته ژرژ مندس، ایجنت یامال، در پاریس بود و تصویر او در حال خروج از باشگاه پی اس جی شکار شد.

در همین رابطه امروز اکیپ نوشت که مندس در جلسه با مدیران پی اس جی به آنها اطلاع داده که بارسا هرگز یامال را نخواهد فروخت و خود بازیکن نیز تمایلی برای جدایی ندارد پس بهتر است تمرکز خود را روی بازیکنی غیر از یامال برای تقویت خط حمله بگذارند.

دیگر خبرها

  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس