Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمانیان مدیر جهاد کشاورزی مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: با اجرای طرح آبیاری تحت فشار (نوین) در این شهرستان سالانه بیش از ۲۵ میلیون مترمکعب آب در بخش کشاورزی صرفه‌جویی می‌شود.

ایمانیان اظهار کرد: با احتساب این طرح‌ها در مجموع اراضی زیرپوشش آبیاری تحت فشار خرده‌مالکی در مهاباد به حدود ۸ هزار هکتار می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد تصریح کرد: با توجه به اهمیت آب و برنامه‌ریزی در خصوص اراضی حاشیه دریاچه ارومیه، اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در قالب طرح‌های مختلف جزء برنامه‌های اصلی مدیریت شهرستان بوده که مورد حمایت دولت نیز قرار گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی مهاباد اذعان کرد: توجه به بازدهی بالای آب در آبیاری تحت فشار از هدر رفت آب جلوگیری شده و تولید محصول از لحاظ کمی و کیفی افزایش می یابد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آبیاری تحت فشار صرفه جویی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ احمد گلباغی گفت: به دلیل تعمیر شبکه برق تاسیسات آب رسانی شهرستان رودبار، مشترکان آب سراسر این شهرستان، از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا غروب امروز با افت شدید فشار و یا قطعی آب مواجهند.

وی با بیان اینکه افت فشار و یا قطعی آب در مناطق بالادست این شهرستان ممکن است تا فردا صبح ادامه یابد ، از شهروندان رودبار خواست با مدیریت مصرف و ذخیره مقداری آب، با متخصصان امر همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • ۴ سازه‌ تاریخی آب ایران در انتظار ثبت جهانی
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • ذخیره ۳۰ میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی و ملاتی استان
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد