Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا دشتی اردکانی روز شنبه در جمع مسوولان احمدآباد افزود:‌ جایگاه علما و فضلای این شهر بر کسی پوشیده نیست و در این مورد می توان به آیت الله فکور، مرحوم آیت الله محقق داماد و آیت الله واعظ که از افتخارهای استان یزد هستند، یاد کرد.

وی اضافه کرد:‌ لازم است از امام جمعه، شهردار و مسوولان احمدآباد هم که در کنار بیان مشکلات راهکارهایی ارایه کردند، تشکر و باید راهکارها دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردکان در مجلس با تاکید به توجه بیشتر به مقوله فرهنگی احمدآباد ، تصریح کرد:‌ کشاورزی احمدآباد از اهمیت خاصی برخوردار است و در حال حاضر، کمربند سبز این شهر نقش ریه های شهر را دارد.

دشتی اردکانی اظهار کرد:‌ مساله آب نه صرفا بلکه به صورت معضل شهرستانی و استانی، یک مشکل ملی است.

وی در ادامه با بیان اینکه در مورد بحث ارزش افزوده  تولید کالا باید چاره ای اندیشید تا تنگناهای مالی شهرداری رفع شود گفت:‌ در مورد مساله مسکن مسوولان هم اندیشی کنند و اگر پیگیری هایی در سطوح ملی و وزارت باید انجام شود، آن را پیگیری کنیم.

نماینده مردم اردکان با اشاره به اینکه از میراث فرهنگی منطقه از جمله مجموعه بی نظیر آب انبارهای احمدآباد باید به صورت سرمایه ارزشمند بهره برداری کرد، یادآور شد: از راهکار موثر مسوولان شهری احمدآباد برای تحقق درآمد پایدار حمایت شود  تا در سطوح مختلف آن پیگیری کند.

به گفته دشتی اردکانی ، نماینده و مردم شهرستان انتظار دارند؛ حداقل ماهانه مسوولان اداره ها، و  

نهادهای اردکان با حضور در جمع مردم با آنان همدلی و به مشکلات شان رسیدگی کنند.

شهر احمدآباد ۶ هزار و ۵۴ نفر جمعیت دارد، پسته مهمترین محصولات کشاورزی آن است .

یکی از مشکلات مردم شهرستان اردکان از جمله احمدآباد، شهر اردکان و نیز شهر تاریخی عقدا  بالا بودن میزان سختی و کیفیت پایین آب آشامیدنی است. مسوولان محلی و کارشناسان ذی ربط به تلاش های خود برای رفع این مشکل ادامه می دهند.

بخش قابل توجهی از آب شرب مردم از خط انتفال زاینده رود اصفهان و خارج از حوزه جغرافیایی استان یزد تامین می شود که پاسخگوی نیازهای منطقه نیست.   

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها اشتغال زایی اردکان اراضی کشاورزی محمد رضا دشتی اردکانی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی اردکان اراضی کشاورزی بهداشت و سلامت اشتغال زایی اردکان اراضی کشاورزی بهداشت و سلامت دشتی اردکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی