Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@22:02:15 GMT

بازگشایی مهدهای کودک‌ خراسان‌شمالی از امروز

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۱۵۳۹

بازگشایی مهدهای کودک‌ خراسان‌شمالی از امروز

ایسنا/خراسان شمالی معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان شمالی از بازگشایی مهد های کودک در استان خبرداد.

علی اکبر صحرانورد در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: طبق اعلام سازمان بهزیستی کشور و موافقت ستاد ملی کرونا، مهدهای استان نیز همزمان با مهدهای کشور از امروز 24 خرداد ماه فعالیت خود را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح استان می توانند آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تمامی مهدهای کودک ملزم به رعایت موارد بهداشتی از سوی کارکنان خود هستند، ادامه داد: مهدهای کودک در بازه های زمانی مشخص ضدعفونی می‌شوند.

صحرانورد با بیان اینکه بازگشایی مهدهای کودک در استان اختیاری بوده و اجباری نیست، یادآورشد: خانواده‌ها همچنان شهریه سال گذشته را پرداخت می‌کنند و دریافت هزینه اضافی از سوی صاحبان مهدهای کودک ممنوع است.

وی با اشاره به وجود 229 مهد کودک در استان که کار نگهداری و مراقبت از کودکان را انجام می دهد، افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا و به دنبال تعطیلی مهدهای کودک در استان، این مراکز بسیار متضرر شدند و این میزان به حدی بود که برخی از مدیران با ارائه درخواست خواهان تعطیلی مهدهای خود شدند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان شمالی گفت: بیشترین مهدکودک ها در استان با 96 مورد مربوط به بجنورد و کمترین آن با 9 مورد در شهرستان فاروج است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالي مهدكودك کودک در استان خراسان شمالی مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز باران، با طراوت بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ بارش‌های وسط فصل بهار، طراوتی دلچسب به طبیعت بخشید. هرچند برخی محور‌های مواصلاتی روستایی برای ساعاتی قطع شد، بازگشایی آنها در کنار خوشحالی کشاورزان، این روز بهاری را به یادماندنی کرد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از فردا جوی پایدار و افزایش شش تا هشت درجه ای را برای استان پیش بینی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد