Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلینگام در سفر به کمپ تمرینی منچستریونایتد تحت تاثیر شرایط پیشنهادی به خودش قرار گرفت ولی دورتموند یک دو راهی سخت برای او ایجاد کرده است. 

طرفداری - دورتموند خودش را برنده نبرد با منچستریونایتد در راه جذب جود بلینگام می داند. 

به گزارش تلگراف، اندکی قبل از اعمال قرنطینه در انگلستان، بلینگام  و خانواده اش به زمین تمرین منچستریونایتد مراجعه کردند؛ جایی که اوله گونار سولسشر و سر الکس فرگوسن به این بازیکن 16 ساله گفتند که او در صورت انتقال به اولدترافورد، در تیم اصلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دورتموند که مدت ها بلینگام را زیر نظر داشته است، خودش را مالک آینده او می داند. در صورت محقق شدن چنین انتقالی، دورتموند برای دومین بار طی شش ماه اخیر هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد را جذب می کند؛ آن ها پیشتر ارلینگ هالند، مهاجم محبوب سولسشر را به خدمت گرفته اند. 

ارزش جود بلینگام چقدر است؟

قبل از این پاندمی ارزش بلینگام 35 میلیون پوند عنوان شده بود ولی الان مشخص نیست آیا بیرمنگام استعداد خود را در قبال مبلغ پایین تری می فروشد یا منتظر دریافت پیشنهادی مناسب می ماند. مارک، پدر بلینگام از انتقال پسرش به آلمان استقبال می کند. 

اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد

منچستریونایتد از طرف دیگر به جیدون سانچو علاقه مند است ولی در حال حاضر در مورد این که آن ها مایل باشند یا بتوانند 115 میلیون پوند درخواستی دورتموند را برای این بازیکن بپردازند، تردید وجود دارد. شیاطین سرخ همچنین به جک گریلیش و کای هاورتس علاقه دارند و ضمنا دونی فن ده بیک را هم زیر نظر گرفته اند. اما شاید منچستریونایتد تنها در صورتی برای جذب یکی از این بازیکنان اقدام کند که پل پوگبا تصمیم به جدایی از باشگاه بگیرد. انرژی و روحیه مثبت پوگبا در بازگشت از مصدومیت، سران منچستریونایتد را برای بازی با تاتنهام امیدوار کرده است و در حالی که جدایی او از باشگاه همچنان محتمل به نظر می رسد، یوونتوس و رئال مادرید کار آسانی برای پرداخت دستمزد هفتگی 290 هزار پوندی او نخواهند داشت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)

در حالی که بازی رفت دو تیم با برتری 4-1 دورتموند همراه بود، این دیدار تا دقایق پایانی گلی نداشت تا اینکه کریم بنزما در دقیقه 83 گل اول رئال مادرید را به ثمر رساند. پنج دقیقه بعد سرخیو راموس دومین گل تیم ژوزه مورینیو را به ثمر رساند اما پیروزی 2-0 برای صعود این تیم به فینال کافی نبود.

دانلود (39.8MB)

دیگر خبرها

  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد