Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه شریف درگذشت و رشتچیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام تسلیتی در این باره صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

دانشجویان عزیز و اساتید محترم پژوهشکده علوم وفناوری نانو

باسلام و احترام

بانهایت تاسف و تأثر در گذشت نابهنگام آقای حمیدرضا عرب بافرانی دانشجوی مقطع دکتری پژوهشکده علوم و فناوری نانو را که ضایعه بزرگی برای دانشگاه بود را به خانواده محترم ایشان، اساتید و دانشجویان دکتری پژوهشکده وهمچنین خانواده بزرگ صنعتی شریف تسلیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان که یکی از دانشجویان بسیار مستعد و آماده دفاع از رساله دکتری خود بودند، متاسفانه در منزلشان و در شهر نایین استان اصفهان دچار عارضه سکته شده و فوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه شریف و گام‌های موثر آن در ارتباط با صنعت

از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای خانواده محترم وهچنین دوستان گرامی ایشان واساتید ارجمند پژوهشکده صبر جمیل خواستارم.

داود رشتچیان
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه شریف معاون آموزشی سکته قلبی فوت دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است

محمد جواد ظریف نوشت: دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف، شرف دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف، شرف دارند. دولت‌ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.»

کد خبر 750945

دیگر خبرها

  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • تحصیل رایگان دانشجوی اخراجی آمریکایی در ایران؛ کدام دانشگاه‌ها صف کشیدند؟
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران؛ این دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کردند/ اسامی