Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@00:50:07 GMT

خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل با تعمیرسرا

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۲۳۸۴

با گسترش زندگی شهری این روزها، نیاز افراد به لوازم‌خانگی که سرعت انجام کارها را افزایش می­‌دهد به‌شدت احساس می‌شود. به‌همین‌دلیل، صنایع تولیدکننده‌ی لوازم‌خانگی باهم در رقابتی تنگاتنگ برای تهیه‌ی محصولات باکیفیت‌تر و بهتر برآمدند؛ اما با تمام این تلاش‌­ها، امکان خرابی این محصولات همچنان بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازآنجاکه امکان تهیه مجدد این لوازم ممکن است برای بسیاری از افراد ممکن نباشد،  وجود مکان‌­هایی که کار تعمیرات را تخصصی انجام می‌­دهند، بسیار موردتوجه افراد جامعه قرار گرفته است.

درباره تعمیرسرا

داستان تأسیس این شرکت ازآنجا شروع شد که بنیان‌گذار آن، بعد از اتمام دوره آموزشی تعمیر یخچال‌های اروپایی و آمریکایی در خارج از کشور به ایران بازگشت و مشغول به کار تعمیر یخچال‌فریزر در تهران شد. بعد از مدتی که از شروع به کارش گذشت، رفته‌رفته و به دلیل دقت و مهارت بالایش در تعمیر یخچال‌های خارجی، طی مدت کوتاهی به تعداد مشتریانش افزوده شد و دیگر نمی‌توانست به‌تنهایی به همه سفارش‌ها رسیدگی کند. درنتیجه تصمیم به تأسیس شرکت تعمیر سرا گرفت تا بتواند تعمیرکاران جوان و باتجربه و بااستعداد را در کنار خود جمع کند و شرکت را گسترش دهد.

این شرکت در حال حاضر دارای بیش از 30 تکنسین مجرب است که در 20 شعبه و در نقاط مختلف شهر تهران مستقر هستند و تاکنون توانسته بیش از 1000 تجربه موفق در تعمیر یخچال نیز داشته باشد.

تعمیر یخچال وایت هاوس
تکنسین آموزش دیده و ماهر یخچال فریزر وایت هاوس با تعمیرات صدها یخچال در انواع مختلف درب از بالا و درب از پایین، ساید بای ساید و غیره بهترین انتخاب شما برای نصب، سرویس و تعمیرا یخچال فریزر وایت هاوس شما هستند. . انواع یخچال های برند وایت هاوس از قبیل یخچال ساده، فریزر ساده، یخچال توسط متخصصین مجرب ما بر طبق استانداردهای وایت هاوس و در کوتاهترین زمان در منزل خودتان سرویس و تعمیر می شوند.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک تخصص تعمیرسرا

خودتان بهتر از هر کسی ارزش یخچال فریزر خود را می دانید، به خصئص اگر برندهای باکیفیت خارجی را خریداری کرده اید و قطعا تمایلی به هزینه بیشتر هم ندارید. پیشنهاد ما این است فقط از متخصصین این حوزه کمک بگیرید تا پشیمان نشوید و هزینه های گزاف پرداخت نکنید.

تعمیرسرا با داشتن تیم متخصص برندهای امریکایی آماده ارائه خدماتی مثل نصب و راه اندازی، تعمیر یخچال جنرال الکتریک و سرویس دوره ای در محل فقط با یک تماس به شما عزیزان است.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرسرا

بروز اشکال در لوازم‌خانگی نیز مانند سایر لوازم مصرفی اجتناب‌ناپذیر است اما آنچه بااهمیت است کیفیت و سرعت ارائه خدمات برای رفع ایراد به وجود آمده است که شرکت تعمیر سرا با تمرکز بر روی تعمیر یخچال جنرال الکتریک و تعمیر یخچال سامسونگ توانسته در رفع ایرادهای این دو برند معروف به‌صورت تخصصی و باکیفیت بالا عمل کند.

از دیگر مزایای استفاده از خدمات تعمیر سرا، امکان سرویس در محل است، به‌طوری‌که متخصصین مجرب شرکت بدون نیاز به حمل‌ونقل یخچال به محل شرکت می‌توانند صفرتا صد تعمیر یخچال را در محل مشتری انجام دهند.

سرعت‌بالای ارائه خدمات نیز از دیگر مزایای استفاده از خدمات تعمیر سرا است، به‌طوری‌که باوجود دارا بودن بیش از 20 نمایندگی در اقصی نقاط شهر تهران می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بازدید و رفع مشکل به وجود آمده اقدام نماید.

و از مزیت‌های دیگر استفاده از خدمات تعمیر سرا می‌توان به استفاده از قطعات باکیفیت و اصلی اشاره کرد که این امر علاوه بر رفع ایراد به وجود آمده به بهترین شکل ممکن، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های مشتری نیز خواهد شد.

در پایان اگر نیاز به خدمات ویژه و استثنایی شرکت تعمیرسرا در زمینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک یا تعمیر یخچال سامسونگ و یا هر یخچال دیگری داشتید، می‌توانید از سایت تعمیرسرا دیدن فرمایید و با تماس با این شرکت از خدمات مشاوره و اعزام تکنسین آن بهره‌مند گردید.

منبع: الف

کلیدواژه: یخچال فریزر لوازم خانگی تعمیر سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سخنگوی صنعت برق گفت: در مصرف برق صرفه‌جویی کنید، خودرو و لوازم خانگی جایزه بگیرید.
مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکان بخش خانگی در صورت صرفه‌جویی کردن، می‌توانند علاوه بر دریافت قبض رایگان، در قرعه‌کشی جوایز غیر نقدی هم شرکت کنند.
وی در تشریح این جوایز گفت: پیش بینی شده که ۴۷ میلیون جایزه مختلف مانند خودرو، لوازم خانگی، تجهیزات و کالا‌های دیجیتال به قید قرعه، به مشترکانی که در مصرف برق صرفه جویی کنند، تعلق بگیرد؛ این جوایز بر اساس امتیازی که مشترک در حوزه صرفه‌جویی کسب کند، پرداخت می‌شود.
حمید رضا کریمی فرد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم مهر ماه پارسال اعلام کرد: در بازه زمانی اول خرداد تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ،  ۲۸۹ هزار و ۸۲۲ قبض مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند و ۵۰ میلیاردتومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند. 

 

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل